<Bold is Facebook. * is me。>
2022/01/07 2:15
Hi, *******. We would like to inform you that we acknowledge your issue. In this case, we suggest you follow the process as you've received a call from our related team and refer to case number 2500000064124237. We recommend you return the item to our Lazada warehouse once again. You can write down information with the Lazada warehouse address on your parcel and send it back to us as follows:
Order Number
Name
Phone Number
The reason for the return
Please also mention the date this item was delivered and also the duration that you waited for the status to change but no update, and please state it clearly as there will be a concerning team looking through it to consider your refund)
Here is the return address: Lazada express Return warehouse (WHA-E Commerce Park) 62/4 Moo 5, Bangna-Trad Road Km37, T. Bangsamak, A. Bangpakong, Chacherngsao Province, Thailand 24180
Please keep the Ems receipt as proof of refund.
Lazada
Rest assured that the related team will continue to investigate and refund as per their process
こんにちは、*******。問題を認識したことをお知らせします。この場合、関連チームから電話があり、ケース番号2500000064124237を参照して、プロセスに従うことをお勧めします。アイテムをもう一度Lazada倉庫に返品することをお勧めします。荷物にLazada倉庫の住所を記載した情報を書き留めて、次のように返送してください。
注文番号
名前
電話番号
返品の理由
また、このアイテムが配達された日付と、ステータスが変更されるのを待っていたが更新されていない期間も記載してください。また、払い戻しを検討するために関係チームが調査するため、明確に記載してください)
差出人住所は次のとおりです。LazadaExpressReturnWarehouse(WHA-E Commerce Park)62/4 Moo 5、Bangna-Trad Road Km37、T. Bangsamak、A. Bangpakong、Chacherngsao Province、Thailand 24180
払い戻しの証拠として、Emsの領収書を保管してください。
関連するチームは、プロセスに従って調査と払い戻しを継続しますので、ご安心ください。
*I am seeking an explanation apology refund compensation
*私は説明謝罪払い戻し補償を求めています
1/26 19:43 facebook
Hi, *********. According to your order 466774368355172, as we have checked, the related team has refunded your total amount of 4,788.-to your Lazada Wallet already. Also, the logistics provider will contact you to confirm the pick-up date within 7–10 days. Please wait for their contact and prepare to pack your parcel so that it can be returned completely. We truly apologize for any inconvenience caused.
こんにちは、*****。 ご注文の466774368355172によると、確認済みのとおり、関連チームは合計金額4,788を返金しました。-すでにLazadaウォレットに返金されています。 また、ロジスティクスプロバイダーから7〜10日以内に集荷日を確認するために連絡があります。 彼らの連絡を待って、完全に返送できるように小包を梱包する準備をしてください。 ご不便をおかけして申し訳ございません。
1/27 17:17
According to your order 466774368355172, as we checked, the relevant team has already refunded your total amount of 4,788.- to your Lazada Wallet. Did you know if you can't activate your Lazada wallet or aren't used to activating?
ご注文466774368355172によると、私たちがチェックしたように、関連チームはすでにあなたのLazada Walletにあなたの合計金額4,788.-を払い戻しました。ラザダの財布を有効にできない場合や、ライセンス認証に慣れていない場合は、お知りでしょうか?
1/30 1:10
Hello, ******. We are pleased to inform Lazada Wallet that the relevant team has refunded a total of 4,788.-. If you cannot activate your Lazada wallet, please attach your passport ID and bank book. When you receive additional information, we will re-arrange with the relevant team and transfer it to your bank account.
こんにちは、******。ラザダウォレットに対して、関連チームが総額4,788.-を返金したことをお知らせします。ラザダの財布を有効にできない場合は、パスポートIDと銀行帳を添付してください。追加情報を受け取ったら、関連するチームと再び調整して、お客様の銀行口座に送金します。
2/1 17:59
Hello, ******. We are pleased to inform you that the refund procedure was completed on January 27, 2022. You can check your Lazada wallet balance with your Lazada account. If you wish to withdraw your refund from your Lazada wallet, please share your bank account details with us and proceed further.
こんにちは、****。返金手続きが2022年1月27日に完了したことをお知らせします。ラザダのアカウントでラザダウォレットの残高を確認できます。ラザダの財布から払い戻しを取り下げる場合は、銀行口座の詳細を当社に共有して、さらに進んでください。
LAZADA my accountでは
2022/02/01 21:39
*Lazada will try to handle the complaint for free.
Annoying 70 days. Mental distress. Physical pain. Request a warranty
It is natural to return the price.
Did you know that subsequent issues are being questioned?
*ラザダは無料で苦情を処理しようとします。
迷惑の70日間。精神的苦痛。肉体的な痛み。保証を要求する
代金を返すのも当然です。
その後の問題が問われていることをご存知ですか?
2022/02/02 9:54
*Please read and think about what is written here. No such answer will come out
*ここに書かれていることを読んで考えてください。 そのような答えは出てこない
2022/02/02 11:38
*I answered the question from the support center, but I didn't get a reply.
Please check it.
*サポートセンターからの質問に答えましたが、返事がありませんでした。 これをチェック してください。
<thoughts 感想>
*Lazada should still follow the rules. Please give me a 35-day explanation. So it doesn't mesh. There will be no reply after this. I haven't requested anything. However, money has been transferred to me. This is also where I'm not convinced. Chat came in two weeks later
*ラザダは相変わらずルールに従ってください。私が35日間の説明をしてください。と言うので噛み合っていません。これ以降は返事がありません。何も要求していない。しかし私に、お金を振り込みされている。これも私が納得いかないところです。2週間後チャットが入りました。
*I haven't requested anything. The deposit procedure is complete. Remittance for making alibi!
私は何も要求していない。入金手続きが終わりました。アリバイ作りの送金!
2022/02/16 17:40
สวัสดีครับ คุณ ******* ไม่ทราบต้องการให้แอดมินช่วยเหลือด้านใดครับ
สามารถเเจ้งข้อมูลให้ทางแอดมินตรวจสอบได้นะครับ
こんにちは、*******さん、管理者にどんなお手伝いをしてほしいのかわかりません。
管理者に情報を送信して確認できます
Business model collapse
AI grievance makes consumers sick. Please improve as soon as possible (Sukumbit Office Holiday Support Center Facebook Chat No one-way reply All shut out) https://bkk-kurasu.blogspot.com/2022/04/
2022/02/16 18:30
*ฉันซื้อโทรศัพท์มือถือเมื่อวันที่ 11 พฤศจิกายน แต่ได้รับสินค้าที่แตกต่างจากที่สั่งซื้อ 17 ธันวาคม ใสุดร้านก็อนุมัติแค็ตตาล็อก Miss ใช้เวลา 35 วันในการยอมรับข้อผิดพลาดของแคตตาล็อก ตั้งแต่นั้นมาก็ไม่มีคำอธิบายหรือคำขอโทษใดๆ ครบ 95 วันแล้ว
ฉันเขียนความคืบหน้า โปรดบอกเราว่าคุณมีตำแหน่งประเภทใดและมีอำนาจประเภทใด
*11月11日に携帯電話を購入しましたが、12月17日に注文したものとは別の商品を受け取りました。店はついにミスカタログを承認しました。カタログエラーを受け入れるのに35日かかりました。それ以来、95日間説明や謝罪は完了していません。
進捗状況を書きますあなたがどのような立場にあり、どのような権限を持っているかを教えてください。
*After this, this manager is doing various troublesome things such as preventing the video from entering or not being able to input the video only by voice input.
*この後この管理人は動画が入らないようにしたり音声入力だけで動画は入力できないといろいろ煩わしいことをやっています
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