12月17日、店の誤解させる謝罪チャット 。2月18日 、弁護士のデタラメな被害届。 この2つの文章が カタログ 記載ミス の資料です。 これ以外は店とのチャットだけです。店とラザダは私の質問には答えません。 無視をしています。 そして、 一方的に通知送信で解決済みとしています。 しかし、不当表示のまま販売を続けています。 これは犯罪です。 詐欺です。 Kindle 出版で「沈黙の巨人」 Lazada Thailand の闇と700日の闘いを出版しました。 Amazon で7月22日から7月26日まで無料キャンペーンをしております。 この機会にぜひ読んでください。皆様の応援よろしくお願いいたします。
On December 17th, the store's misleading apology chat. On February 18th, the lawyer's false damage report. These two sentences are the documents for the catalogue mistake. Other than this, it's just chat with the store. The store and Lazada won't answer my questions. They're ignoring me. And they've unilaterally sent a notice and said it's been resolved. But they continue to sell the products with the misrepresentation. This is a crime. It's fraud. I have published "Silent Giant" 700 Days of Fighting the Darkness of Lazada Thailand on Kindle. There is a free campaign on Amazon from July 22nd to July 26th. Please take this opportunity to read it. Thank you for your support.
0 件のコメント:
コメントを投稿