LAZADA xiaomi th-store  fake catalog 【英文が店の人のチャットです】Google で翻訳してますので注意して読んで下さい

2022年2月26日土曜日

暮らし

t f B! P L

 We know that you have protested in various places. We don't understand what you want. We have made an offer to you by returning the product through Lazada. 

あなたが様々な場所で抗議したことを私たちは知っています。 私たちはあなたが何を望んでいるのか理解していません。 Lazadaを通じて製品を返品することにより、お客様にオファーを行いました


when receiving the returned product Lazada will refund you. We ask for your cooperation to return the product. This is what we can compensate for our mistakes

返品された商品を受け取った時点で、Lazadaは返金します。 返品にはご協力をお願いします。 これが私たちの過ちを補うことができるものです。


sorry for the inconvenience We used to offer you a refund. but you don't want Now we'll refund you without returning the product.

ご不便をおかけして申し訳ありません。以前は払い戻しを行っていました。 しかし、あなたは望んでいません今、私たちは製品を返品せずにあなたに返金します。


Your accusing us of being a crime damage our way We have tried to reply to you. 

あなたが私たちを犯罪であると非難することは私たちのやり方に損害を与えます私たちはあなたに返事をしようとしました。

But you don't accept our offer. What do you want

しかし、あなたは私たちの申し出を受け入れません。 なんでしょう


We have already notified Lazada that we agree to refund.

払い戻しに同意することをLazadaに通知しました。


Can you tell me what you want?

何が欲しいか教えていただけますか?

19/02 19:16

Please come to me<------私の答え 私のところに来てください

What reason do I have to go to you?

私はあなたに行かなければならない理由は何ですか?

If you bother people, it's natural to apologize for explanation. Why can't you? 答え                                                                                                                                                             

ご迷惑をおかけしますが、ご説明をお詫び申し上げます。 どうしてできないの?

答え無し


since knowing that we are at fault We feel guilty, and apologize all the time, and try to take responsibility by refunding. But you refused to cooperate We don't understand what you want.

私たちが過失を知っているので、私たちは罪を感じ、いつも謝罪し、返金することで責任をとるように努めます。 しかし、あなたは協力を拒否しました。私たちはあなたが何を望んでいるのか理解していません。


答え You haven't read my chat. That is not understandable. You must apologize and make corrections.

答え あなたは私のチャットを読んでいません。 それでは理解できません。 謝罪して訂正する必要があります。


We sincerely apologize.

心よりお詫び申し上げます。


これ以降返事もありません。最後の文は何なんでしょう




QooQ