Lazada Thailand CEO James Dong

2025年1月10日金曜日

t f B! P L

いつもお世話になっております。

既に8日経過しておりますが、いまだにご連絡がなく、大変困っております。

この度のクレームに関して、担当マネージャーのお名前をお知らせいただけますでしょうか。

Lazada弁護士は、カタログの記載ミスをインターネット上に告知せず、また、ミスを訂正することなく販売を継続しただけでなく、この事実を隠蔽するために一方的にバウチャーを送りつけ、被害届を提出して商品を強引に回収しようとしたと認識しております。

このような行為は明らかに問題が認められると考えますので、早急な調査と結論をお願いいたします。


Thank you for your continued support.

It has been eight days already, but I have still not heard from you, which is very troubling.

Regarding this complaint, could you please let me know the name of the manager in charge?

The lawyer not only did not announce the error in the catalog online and continued the sale without correcting the error, but also unilaterally sent vouchers to cover up this fact and filed a damage report. We understand that the customer attempted to forcefully recall the product.

We believe that this type of behavior clearly constitutes a problem, so we would appreciate a prompt investigation and conclusion.












QooQ