チャットログを読めばわかる:Xiaomi公式ストアカタログエラー:この問題は3年以上隠蔽していました。
Read the chat log to find out: Xiaomi official store catalog error: This issue has been hidden for more than three years.
อ่านบันทึกการแชทเพื่อค้นหา: ข้อผิดพลาดในแคตตาล็อกร้านค้าอย่างเป็นทางการของ Xiaomi: ปัญหาถูกซ่อนมานานกว่าสามปี
Petro
35日経過後に誤った情報を提供したことをお詫び申し上げます。詳細をご希望の場合は、販売者にお問い合わせください。販売者はお客様の商品に関する正確な情報を保持しています。
sekine
そのため、Lazadaに調査を依頼しています。
Petro
まずはXiaomi Thailandにご連絡いただくことをお勧めします。
sekine
この取引には多くの問題があります。まず、ストアとのチャットが許可なく削除されました。説明を求めましたが、返答がありません。また、ストア側もこの苦情の原因について説明していません。
Petro
Lazadaへのお問い合わせに基づき、お客様の苦情を複数回記録しております。説明をご希望の場合は、Xiaomiに直接お問い合わせください。
Petro
この商品はXiaomi公式ストアから発送されました。
Petro
確認の結果、販売者は情報が不正確であることを認めました。Lazadaチームは現在この問題を解決しており、お客様に直接返金することを決定しました。
sekine
アカウントにバウチャーがあります。当時、販売者とはまだ交渉中でした。Lazadaは通知を送ることで一方的に商品を私の懐に入れようとしているのでしょうか?おかしいと思いませんか?
Petro
バウチャーに関しては、販売者のみがお客様に提供できます。販売者がバウチャーコードを送信した可能性があります。Lazadaはこの件について責任を負いません。
Petro
既に複数回ご連絡し、問題解決に努めております。Lazadaはお客様の懸念事項をすべて記録しており、この件については返金することを決定したことを既にお知らせいたしました。謝罪または説明をご希望の場合は、Xiaomi公式ストアまでご連絡ください。
We apologize for providing incorrect information after 35 days. If you would like more details, we recommend that you contact the seller. The seller has accurate information about your item.
sekine
As a result, we are asking Lazada to investigate.
Petro
We recommend that you first contact Xiaomi Thailand.
sekine
There are many issues with this transaction. First, your chat with the store was deleted without permission. We have asked for an explanation, but have not received a response. The store has also not explained the cause of this complaint.
Petro
Based on your inquiries from Lazada, we have recorded your complaint multiple times. If you would like an explanation, please contact Xiaomi directly.
Petro
This item was shipped by the official Xiaomi store.
Petro
After checking, the seller agreed that the information was incorrect. The Lazada team is currently resolving this issue and has decided to refund you directly.
sekine
You will find a voucher in your account. At the time, we were still negotiating with the seller. Is Lazada unilaterally putting products in my pocket by sending me a notification? Doesn't that seem strange?
Petro
Regarding vouchers, only the seller can provide them to you. It's possible that the seller sent you the voucher code. Lazada is not responsible for this matter.
Petro
We've already contacted you multiple times and attempted to resolve the issue. We've already informed you that Lazada has recorded all of your concerns, and we've decided to issue a refund in this regard. If you would like an apology or explanation, please contact the official Xiaomi store.
Petro
เราขออภัยที่ให้ข้อมูลไม่ถูกต้องหลังจากผ่านไป 35 วัน หากต้องการรายละเอียดเพิ่มเติม เราขอแนะนำให้คุณติดต่อผู้ขาย ผู้ขายมีข้อมูลที่ถูกต้องเกี่ยวกับสินค้าของคุณ
sekine
ด้วยเหตุนี้ เราจึงขอให้ Lazada ตรวจสอบ
Petro
เราขอแนะนำให้คุณติดต่อ Xiaomi ประเทศไทยก่อน
sekine
ธุรกรรมนี้มีปัญหาหลายประการ ประการแรก แชทของคุณกับร้านค้าถูกลบโดยไม่ได้รับอนุญาต เราได้ขอคำอธิบาย แต่ยังไม่ได้รับการตอบกลับ และร้านค้ายังไม่ได้อธิบายสาเหตุของการร้องเรียนนี้
Petro
จากคำถามของคุณจาก Lazada เราได้บันทึกการร้องเรียนของคุณหลายครั้ง หากคุณต้องการคำอธิบาย โปรดติดต่อ Xiaomi โดยตรง
Petro
สินค้าชิ้นนี้จัดส่งโดยร้านค้า Xiaomi อย่างเป็นทางการ
Petro
หลังจากตรวจสอบแล้ว ผู้ขายยอมรับว่าข้อมูลไม่ถูกต้อง ขณะนี้ทีม Lazada กำลังแก้ไขปัญหานี้และตัดสินใจที่จะคืนเงินให้คุณโดยตรง
sekine
คุณจะพบบัตรกำนัลในบัญชีของคุณ ในขณะนั้น เรายังคงเจรจากับผู้ขายอยู่ Lazada ส่งการแจ้งเตือนมาให้ฉันโดยส่งสินค้าเข้ากระเป๋าฉันฝ่ายเดียวหรือเปล่า? ฟังดูแปลกไหม?
Petro
เกี่ยวกับบัตรกำนัล มีเพียงผู้ขายเท่านั้นที่สามารถมอบให้คุณได้ เป็นไปได้ว่าผู้ขายส่งรหัสบัตรกำนัลให้คุณ ทาง Lazada จะไม่รับผิดชอบในเรื่องนี้
Petro
เราได้ติดต่อคุณหลายครั้งแล้วและพยายามแก้ไขปัญหานี้ เราได้แจ้งให้คุณทราบแล้วว่า Lazada ได้บันทึกข้อกังวลของคุณไว้แล้ว และเราได้ตัดสินใจที่จะคืนเงินในเรื่องนี้ หากคุณต้องการคำขอโทษหรือคำอธิบาย โปรดติดต่อร้านค้า Xiaomi อย่างเป็นทางการ
0 件のコメント:
コメントを投稿