AIとスタッフ共に故障中🆖
クレオは、商品を「間違った製品」として返品することを許可。
しかし断られました。
理由は「方針に合わない」。
この困惑した答えをどうなの!最終的に店が認めない限り、処理はできません。
元凶!
クレオで"間違った商品"という理由で返品をしましたが、拒否されました。理由は”ラザダのポリシーにそぐわない”ですが、最終的に決めるのは、店でありますので、拒否したのは店であります。
第1回返品。2月21日に、トンロー警察に提出した文書には、この時の理由が書いてありました。”間違いのない商品なので要求を拒否した”と弁護士が書いています。なぜ、この理由をその時に書かなかったのか、疑問です。
第一回返品要求の拒否の理由は?
店は、”誤報(misinformation)”。
Cleoは、”ポリシーに、そぐわない”。
弁護士は、”間違いのない商品本物”。
店が、間違った商品を届けた場合、客の返品は、拒否できません。 すれば、犯罪です。
このクレームは、製品の問題ではなく、機能の問題であります。 NFC(非接触型カードリーダー) が、ついているかいないかです。製品が、本物とか間違った情報とかは、関係ありません。
Both AI and staff are out of order🆖
Cleo allowed the item to be returned as a "wrong product".
but was refused.
The reason is "doesn't fit policy".
What do you think of this confusing answer! Unless the store finally approves, it cannot be processed.
The culprit!
I returned the item to Creo for the reason of "wrong product", but it was rejected. The reason is "it doesn't fit Lazada's policy", but it's the store that ultimately decides, so it's the store that refused.
1st return.The reason for this was written in the document submitted to the Thonglor Police on February 21. “We refused the request because it was a faultless product,” the lawyer wrote. I wonder why I didn't write this reason at the time.
Why was the first return request rejected?
The store is "misinformation".
Cleo "does not fit the policy".
Attorneys are "genuine products with no mistakes".
A customer's return cannot be refused if the store delivers the wrong item. If you do, it's a crime.
This claim is not a product problem, but a function problem. NFC (contactless card reader)is on or off. It doesn't matter if the product is genuine or misinformation.
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