LAZADAとXiaomi まだ解決しない!45日間? 説明 謝罪 保証 金返せ!(12/16~12/22)chat  "11/11偽カタログ" " 12/17罪を認めた"

2021年12月24日金曜日

暮らし

t f B! P L

12/17 某オペレーター罪を認めた以降のチャット 偽カタログ 詐欺師  Xiaomi TH-STORE 〖プルダウンで表示全文】


1717
Please tell me your name to clarify where the responsibility lies
Read
16/12 12:14
Xiaomi TH ร้านค้าหลอกลวง ส่งสินค้า. คืนเงิน.
Read
กรุณาบอกชื่อของคุณเพื่อชี้แจงความรับผิดชอบ
Read
แชทนี้มีไว้เพื่ออะไร
Read
คุณสามารถทำเรื่องเงินได้เลยนะคะ
หลอกผู้บริโภคอธิบายคำขอโทษไม่ได้แล้วยังขายอยู่ หมายความว่าไง?
Read
และจุดประสงค์ของบริษัทนี้คือการขยายเวลาอย่างช้าๆ คืออะไร?
Read
ตอบลำบากใจเพราะเรื่องแบบนี้มักเกิดขึ้นใช่ไหม?
Read
16/12 12:29
ต้องขออภัยจริงๆนะคะลูกค้า
ลูกค้าสามารถทำเรื่องคืนเงินได้เลยค่ะ
[yum]
16/12 22:22
จากมุมมองของร้านก็เป็นแค่แค็ตตาล็อกหมอก จากมุมมองของผู้บริโภค มันคือร้านค้าหลอกลวง ทำไมร้านที่แย่ 100% จึงใช้เวลานานมาก? มีความสงสัยอยู่ที่นั่น ดังนั้นฉันจึงขอให้ลาซาด้าตรวจสอบอีกครั้ง ฉันคืนสินค้าในการเรียกร้องครั้งแรก แต่สินค้าถูกส่งคืนเนื่องจากไม่ได้รับการยอมรับตามนโยบายของลาซาด้า แต่ฉันสงสัยในความสามารถในการจัดการของสิ่งที่ลาซาด้ากำลังตรวจสอบ บริษัทสั่งซื้อทางไปรษณีย์เป็นความสัมพันธ์ระหว่างร้านค้าและผู้บริโภค และรู้สึกเหมือนกับว่าคุณกำลังมองที่ความสูง ฉันคิดว่าลาซาด้าและร้านค้ามีความรับผิดชอบสูง ไม่ใช่ปัญหาของระบบที่ใช้เวลานานเพราะตรวจไม่พบข้อผิดพลาดง่ายๆ หรอกหรือ? ความทุกข์ทางร่างกายและจิตใจเป็นเรื่องที่ดีสำหรับฉันในวัย 73 ปี จะเกิดอะไรขึ้นกับความสัมพันธ์นี้? โปรดรับผิดชอบ 100% อย่ามองข้ามข้อผิดพลาดง่ายๆ ของคุณและไตร่ตรองถึงข้อเท็จจริงที่โพสต์เหล่านั้น
Read

17/12 02:07
[smiling]
17/12 08:44
ฉันสั่งซื้อโทรศัพท์มือถือเครื่องนี้เนื่องจากมีข้อความแจ้งว่ารองรับ NFC บนเว็บ แต่ NFC ไม่รองรับสินค้าที่ฉันได้รับ ดังนั้นฉันจึงส่งคืน อย่างไรก็ตาม มันไม่ได้รับการยอมรับ มันถูกส่งคืน พอถามทางร้านว่า เมื่อฉันถามร้านค้า เขาบอกว่าผลิตภัณฑ์นี้ไม่รองรับ ถึงแม้จะเป็นสินค้าที่เขียนไว้ในแค็ตตาล็อกก็ตาม ทำไม. ผ่านไปซักพักเขาบอกว่าผลิตภัณฑ์นี้รองรับแล้ว ดังนั้นฉันจึงไปที่ร้าน Xiaomi และค้นหา แต่กลับกลายเป็นว่าไม่ได้รับการสนับสนุน สิ่งที่ฉันอยากรู้คือมันมีวัตถุประสงค์เพื่อหลอกผู้บริโภคว่าทำไมพวกเขาถึงไม่แก้ไขมันมานานนัก แต่พวกเขาก็สามารถแทนที่ด้วยข้อผิดพลาดในแคตตาล็อกได้ สิ่งที่ฉันอยากรู้คือมันมีวัตถุประสงค์เพื่อหลอกผู้บริโภคว่าทำไมพวกเขาถึงไม่แก้ไขมันมานานนัก แต่พวกเขาก็สามารถแทนที่ด้วยข้อผิดพลาดในแคตตาล็อกได้ แม้จะรู้เท่าทันแต่ร้านยังอยู่ข้างๆ ไม่มีคำอธิบายหรือคำขอโทษ จะใช้เวลาไม่นานหากถูกแทนที่ คำขอของฉันคือการขอคำขอโทษ คำชี้แจงความคืบหน้า และการรับประกันความเสียหายทางกายภาพและทางกายภาพ คุณสามารถเห็นการตอบสนองของร้านค้าโดยดูที่แชท แต่ฉันไม่เห็นความจริงใจต่อผู้บริโภคและแม้ว่าฉันจะขอเสนอชื่อฉันจะไม่ติดต่อคุณแม้ว่าคุณจะต้องการส่งรายงานความเสียหายต่อตำรวจอย่างไร คุณสามารถทำเช่นนี้? ไม่รู้ว่าจะไหวไหม ได้โปรด ฉันเหนื่อยมากกับการใช้คุณลักษณะการแปลของ Google เพื่อค้นหาว่าชายวัย 73 ปีไม่รู้จักภาพหน้าจอ มันคือขีดจำกัด ฉันรู้สึกว่าเรื่องราวของฉันกำลังดำเนินไปในทิศทางที่ต่างไปจากเดิม ดังนั้นฉันจึงลองพิจารณาดูอย่างใกล้ชิด ฉันรู้สึกว่าเรื่องราวของฉันกำลังดำเนินไปในทิศทางที่ต่างไปจากเดิม ดังนั้นฉันจึงลองพิจารณาดูอย่างใกล้ชิด
Read
17/12 10:07
สวัสดีค่ะ
คุณสามารถทำเรื่องขอเงินคืนได้เลยค่ะ
17/12 13:13
Read
Read
[thanks]
Read
[disappointed]
If it's a refund, it should have been done at the beginning. Nothing has changed since then. If you don't understand it, your life will be over. It's just your words. It's real. It's not supported. Then it's supported. If you look it up, it wasn't supported. I went to Xiaomi's real exhibition and asked him to look it up. You'll know what to do next. I've done it many times. Shame on me.
Read
หากเป็นการคืนเงินก็ควรทำตั้งแต่แรกเริ่ม ไม่มีอะไรเปลี่ยนแปลงตั้งแต่นั้นมา ไม่เข้าใจก็จบชีวิต เป็นเพียงคำพูดของคุณ เรื่องจริงไม่รองรับ ก็รองรับแล้ว ถ้าดูแล้วไม่รองรับ ผมไปนิทรรศการ Xiaomi จริงแล้วให้ลองดู แล้วจะรู้ว่าต้องทำอะไรต่อ ผมทำมาหลายครั้งแล้ว เสียดายจัง
Read
คุณต้องการอะไรคะ ตอนนี้ ที่จะจบปัญหานี้
คิดดูดีๆ คุณกำลังสร้างปัญหา ฉันไม่ได้ทำอะไรเลย
Read
[thanks][thanks][thanks]
17/12 13:49
Think twice, you're making the problem I'm not doing anything
Read
I don't realize why this wouldn't happen if I had the first refund
Read
This is the basis for admitting guilt, apologizing and guaranteeing
Read
[smiling]
ยอมรับผิด ขอโทษ และรับประกัน
Read
รายการแคตตาล็อกผิดพลาด
Read
ฉันคืนมันครั้งเดียว แต่มันจะกลับมา
Read
ผู้บริโภคไม่ผิด
Read
มันเป็นอาชญากรรมของคุณ
Read
มันหลอกลวง
Read
ถ้าไม่ใช่ความผิดทางอาญาจะแก้ไขได้ด้วยการคืนครั้งแรก
Read
เยาะเย้ยผู้บริโภคมาช้านาน เพิกเฉยต่อพวกเขา บอกว่าไม่รับผิดชอบ
Read
17/12 14:15
จากฝั่งร้าน มันคือความผิดพลาดง่ายๆ ในแค็ตตาล็อก จากมุมมองของผม มันคือ สแกม มันคืออาชญากรรม
Read
โปรดอธิบายสิ่งที่คุณตั้งใจจะใช้ในทางที่ผิดและยุ่งเกี่ยวกับแค็ตตาล็อก
Read
[smiling]
17/12 14:40
โปรดใช้คำที่ชัดเจน ไม่ใช่แค่อีโมจิ โปรดอธิบาย
Read
Please explain what you intended to abuse and tamper with the catalog.
Read
โปรดอธิบายสิ่งที่คุณตั้งใจจะใช้ในทางที่ผิดและดัดแปลงแคตตาล็อก
Read
Read
Read
โปรดอธิบายสิ่งที่คุณตั้งใจจะใช้ในทางที่ผิดและดัดแปลงแคตตาล็อก
Read
โปรดใช้คำที่ชัดเจน ไม่ใช่แค่อีโมจิ โปรดอธิบาย
Read
อธิบายไปหมดเเล้วค่ะ
17/12 14:56
ยอมรับผิด ขอโทษ และรับประกัน รายการแคตตาล็อกผิดพลาด ฉันคืนมันครั้งเดียว แต่มันจะกลับมา ผู้บริโภคไม่ผิด มันเป็นอาชญากรรมของคุณ มันหลอกลวง ถ้าไม่ใช่ความผิดทางอาญาจะแก้ไขได้ด้วยการคืนครั้งแรก เยาะเย้ยผู้บริโภคมาช้านาน เพิกเฉยต่อพวกเขา บอกว่าไม่รับผิดชอบ จากฝั่งร้าน มันคือความผิดพลาดง่ายๆ ในแค็ตตาล็อก จากมุมมองของผม มันคือ สแกม มันคืออาชญากรรม โปรดอธิบายสิ่งที่คุณตั้งใจจะใช้ในทางที่ผิดและยุ่งเกี่ยวกับแค็ตตาล็อก
Read
17/12 15:21
[smiling]
คุณอธิบายทุกอย่างเมื่อไหร่ ที่ไหน และอย่างไร
Read
17/12 15:52
17/12 16:15
คุณอธิบายทุกอย่างเมื่อไหร่ ที่ไหน และอย่างไร
Read
17/12 16:30
หลักฐานอยู่ที่เเชทค่ะ
17/12 16:46
คุณอธิบายทุกอย่างเมื่อไหร่ ที่ไหน และอย่างไร
Read
17/12 16:58
17/12 17:33
คุณอธิบายทุกอย่างเมื่อไหร่ ที่ไหน และอย่างไร
Read
17/12 17:39
Read
คุณอธิบายทุกอย่างเมื่อไหร่ ที่ไหน และอย่างไร
Read
17/12 17:56
17/12 18:16
มันหลอกลวง
Read
มันเป็นอาชญากรรมของคุณ
Read
ถ้าไม่ใช่ความผิดทางอาญาจะคลี่คลายด้วยการคืนครั้งแรก
Read
สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์
Sender recalled the message
Hello seklne kolchl, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, I'm very sorry for any misinformation. I take responsibility by making a refund. if later It is you who will lose the benefits.
How would you like us to help? Please let us know.
we shouldn't negotiate back and forth like this. It will waste both parties' time.
i sincerely apologize for this incident.
Read
Read
Read
Read
ถ้าไม่ใช่ความผิดทางอาญาจะคลี่คลายด้วยการคืนครั้งแรก
Read
โปรดอธิบายสิ่งที่คุณตั้งใจจะใช้ในทางที่ผิดและดัดแปลงแคตตาล็อก
Read
เยาะเย้ยผู้บริโภคมาช้านาน เมินเฉย บอกว่าไม่รับผิดชอบ
Read
17/12 18:47
Web 上に NFC サポートと書いてありましたのでこの携帯電話 オーダーしましたところが送られてきた商品には NFC はサポートされていませんでしたので返品。しかし、受け付けられず戻ってきました店側に聞くとこの商品はサポートされていないと言います。カタログと違う。サポ-ト 商品と書いてあるのになぜでしょうか。しばらくやりとりが続くと、今度はこの商品はサポートされていますと言ってきました。そこで、 Xiaomi のお店に行き調べていただきましたがサポートされていないことが判明しました。私が知りたいのは、 ただカタログのミスで 交換すれば済んだことをなぜこんなに長く延ばして解決しないのは、消費者をだます意図があると思います。ここまでわかっていながら未だ店側は、 説明も謝罪もありません。交換していたならばこんなに長く 時間はかかりません、私の要求は 謝罪文、経過説明、 身体的 肉体的ダメージの保証を要求したいのです。 店側の対応はチャットを見ていただければ分かりますが消費者に対して誠意が見受けられません。また名前を尋ねても連絡くれません。警察に被害届を提出したくても、これではどうしたらよいのかわかりませんのでお願いします。73歳の年寄りが Google の翻訳機能を使いスクリーンショットなどを知らないことを調べたり もう完全に疲れました。限界です。 ちょっと私の話が違う方向に行っいるような感じがしましたので改めて経過を書きました。
Read
店側から見たら単なるカタログミスです。消費者側から見たら詐欺的ストアです。明らかに100%悪い店側はなぜこんなに 長く時間がかかるのでしょうか。そこには疑惑があるからラザダに再調査をお願いしていたのです。最初のクレームで返品をしましたが、 ラザダのポリシーで受け付けられないということで、 商品が戻ってきましたが、LAZADAは何の調査をしているのか管理能力を疑います。通販会社とは店舗と消費者の調整であって高みの見物をしているそんな感じです。私はLAZADAとストアは責任は重いと思っています。単純ミスが見破れずこんなに時間がかかる体制の問題ではないでしょうか。73歳の私にとって身体的、精神的苦痛は大でありますこのつぐないはどうなっていくのでしょうか。100%あなた方の責任であることを噛み締めてください。あなた方の単純ミスをよく調べず、掲載したことが発端であることを反省してください。
Read
โปรดอ่านโดยผู้ที่เข้าใจภาษาญี่ปุ่นและขอคำอธิบาย
Read
Please read it by someone who understands Japanese and ask for an explanation.
Read
Please be aware of the facts first
Read
โปรดรับทราบข้อเท็จจริงก่อน
Read
[smiling]
Resolved on first return
Read
I don't understand this
Read
สามารถทำเรื่องในระบบได้เลยค่ะ
Why didn't you try to solve it
Read
That is the beginning of the problem
Read
I'm saying something strange
Read
Not when you're saying gudaguda
Read
Know the shame
Read
I'll shake my life on a stick
Read
Out in every way
Read
All you are bad
Read
100% bad bad
Read
Why stick
Read
Get comfortable quickly
Read
Full surrender from the beginning
Read
It ’s the result of ignoring consumers for a long time.
Read
Why can't monkeys do it?
Read
Read
That's how I shut up
Read
Think of taking responsibility   monkeys
Read
I don't say I'm responsible for what you're saying so far
Read
sophistry. soul. Escape. Out of the question
Read
I've been doing it many times, so I don't want to say it, but I admit Monkey's mistake and apologize.
Read
Formal apology
Read
Read
[smiling]
Read
มารักษามารยาทกัน
Read
17/12 22:56
携帯電話の件は未だ解決せずフォーチュンタウンのXiaomi it 店に行ってきました。 ここでこの携帯電話は NFC はサポートされていない商品であるということが判明しました。 Xiaomi TH ストアは、グループ会社ではなくただの協力店であるということです。 冠に Xiaomi とついていればグループ会社と間違えます。 必ずオフィシャルストアと書いてある店で買うようにしたほうが良いです。 ただリアル店舗と通販とはほとんど値段は変わらないので年寄りはリアル店で買ったほうが良いと思います。 カタログの商品の下に地域名が書いてありますのでそれで想像力を聴かせて注文した方がいいです。それと6日から16日ぐらいかかる商品は、中国本土からの発送だと思った方がいいと思います。 買おうとする店がどのような商品を扱っているのか見てどんなに安くてもそれ一つだけで他に関連の商品がない場合はやめておいた方がいいです。 私が注文したのは NFC サポートの携帯電話を頼みました。しかし送られてきたのはサポートされていない商品でありました。それで私はクレームを入れました。 店舗は、この商品はサポート商品ではなく、本物です(聞いてもいないのに通販特有の言葉『本物です』)ということです。 WEB 上のカタログではサポートしていると書いてあると主張するとラザダで返品可能ということで返品しましたが、検討の結果受け付けられないということで、戻ってきました。 ラザダの返品ポリシーに準拠していないので受け付けることができないと。 ナニコレ ポリシ-意味わかりません。私はとても納得できません。 今までのやり取りの想像で、カタログのNFC撮影されている半分が切り取られ文字で説明されている部分を取り付けて1枚にしています。そこには NFC サポートとは書いてないと思い、継ぎ足したのだと思います。見落としたのが運のつきです。 このことは何回も WEB 上のカタログを見て下さいと言いましたが、見落としたか何かわかりません。証拠は?エビデンスは?とチャットで言われますが、私は WEB 上のカタログを見てくださいと何度言っても。。。 スクリーンショットを送れとか LINE はとか言われましたが、理解ができていませんでした。考えてみたらカタログのコピーを送れということだとわかりました。 それを送りましたので納得してもらえたのかなと、思ってものらりくらりとしてなかなか前に進みません。後にこの携帯は NFC はサポートしていると言ってきました。(おいおい なんだよ-)ネットで調べてもどうもサポートされていないのではないかと疑問を持っていましたのでどうしたらいいのか教えて欲しいと言いました。 答えはセットの仕方があるということでしたがネットで調べても私には分かりません。またXiaomi のサービスセンターに行くようにと言われました。 土曜日の日にフォーチュンタウンのXiaomi IT ストアいろいろ調べてもらいましたらこの商品は NFC はサポートされていないという回答でありました。 このことで私は落ち度がなくXiaomi のカタログチェックの単純ミス、lazadaのずさんな管理体制、消費者不在の緊張感のない通販会社だと思いました。
Read

17/12 23:02
まさか上場上場会社ではないでしょうね。
Read
18/12 10:47
[smiling]
18/12 20:28
Read
Read
Read
บริษัทที่ไม่สามารถรับเรื่องร้องเรียนทั่วไปได้A company that cannot handle typical complaints
Read
18/12 20:38
อาชญากรรมการฉ้อโกง Fraud crime
Read
ไม่รู้ว่าเรากำลังทำอะไรอยู่ Don't you know what we're doing
Read
18/12 20:48
ยอมรับผิดเมื่อวันที่ 17 ธันวาคม ฟ้องกี่โมง คิดว่าป้องกันได้มาก คนที่ทำเรื่องโง่ๆ I admitted the mistake on December 17th. What time did the complaint start? I think it's to protect myself so much. People who do stupid things.
Read
ต้องชดใช้จากนี้ไป I have to make amends from now on
Read
18/12 20:59
It feels like the criminals aren't convinced yet I have no words what to say
Read
รู้สึกเหมือนคนร้ายยังไม่มั่นใจ ไม่รู้จะพูดอะไร
Read
ห้ามอ่าน ลงท้ายด้วยอีโมจิ Don't read it, end with an emoji
Read
19/12 00:44
[thanks][thanks]
19/12 14:48
ห้ามอ่าน ลงท้ายด้วยอีโมจิ Don't read it, end with an emoji---------->[thanks][thanks]
Read


19/12 15:07
คำตอบที่ถูกต้อง  ห้ามอ่าน ลงท้ายด้วยอีโมจิ Don't read it, end with an emoji---------->[thanks][thanks]
Read
ฉี่ใส่หน้ากบ
Read
Read
Read
Read
19/12 15:17
Read
19/12 15:22
Even children don't write like this. Escape responsibility. Isn't it embarrassing? Isn't it embarrassing?
Read
19/12 23:09
[smiling]
20/12 09:57
Read
Read
20/12 10:06
I admitted my mistake on December 17th. What time was the complaint? I think it's to protect myself so much. People who do stupid things.
Read
[smiling]
Please explain what you intended to abuse and tamper with the catalog.
Read
For a long time, ridicule consumers, toss and ignore them, and say that they are not responsible.
Read
Read
20/12 10:15
20/12 10:23
Read
Hello seklne kolchl, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, I'm very sorry for any misinformation. I take responsibility by making a refund. if later It is you who will lose the benefits
Read
It is common sense to write your name. Maybe there is no name
Read
กรุณาคืนเงินของฉัน
Read
กรุณาเขียนคำขอโทษอธิบายและรับประกัน
Read
ทันทีที่เจ้าสารภาพ
Read
20/12 10:46
ทำเรื่องคืนเงินได้เลยค่ั
20/12 10:57
Read
ทันทีที่เจ้าสารภาพ
Read
20/12 11:03
Explanation of progress. Apology letter. deposit. refund
Read

Must meet all
Read
I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
20/12 12:05
20/12 12:26
Explanation of progress. Apology letter. deposit. refund
Read

I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
Explanation of progress. Apology letter. deposit. refund
Read

20/12 12:39
Read
Read
Read
Hello seklne kolchl, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, I'm very sorry for any misinformation. I take responsibility by making a refund. if later It is you who will lose the benefits
Read
I think it's better not to continue unsightly acts
Read
20/12 13:35
[smiling]
Read
สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์ こんにちはseklnekolchl、私は店のオペレーターです、ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、Redmi 10がNFCを使用していると報告しているため、誤った情報をお詫び申し上げます。 返金は私が責任を負います。 後でする場合 利益を失うのはあなたです。
Read
Hello seklne kolchl, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, I'm very sorry for any misinformation. I take responsibility by making a refund. if later It is you who will lose the benefits
Read
I think it's better not to continue unsightly acts
Read
20/12 14:12
20/12 20:39
สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์ こんにちはseklnekolchl、私は店のオペレーターです、ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、Redmi 10がNFCを使用していると報告しているため、誤った情報をお詫び申し上げます。 返金は私が責任を負います。 後でする場合 利益を失うのはあなたです。
Read

สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์ こんにちはseklnekolchl、私は店のオペレーターです、ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、Redmi 10がNFCを使用していると報告しているため、誤った情報をお詫び申し上げます。 返金は私が責任を負います。 後でする場合 利益を失うのはあなたです。
Read
Read
You can't do it anymore Put out the boss of the person in charge
Read
20/12 21:36
[smiling]
20/12 22:06
You can't do it anymore Put out the boss of the person in charge
Read
ทำไม่ได้แล้ว เลิกจ้างหัวหน้าคนรับผิดชอบ
Read
Put out a boss that you don't need anymore
Read
Don't come out anymore
Read
Make it a talkative boss
Read
ทำให้เป็นเจ้านายช่างพูด
Read
ลิง
Read
Read
21/12 08:31
[smiling]
21/12 10:46
สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์ こんにちはseklnekolchl、私は店のオペレーターです、ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、Redmi 10がNFCを使用していると報告しているため、誤った情報をお詫び申し上げます。 返金は私が責任を負います。 後でする場合 利益を失うのはあなたです。
Read
Hello seklne kolchl, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, I'm very sorry for any misinformation. I take responsibility by making a refund. if later It is you who will lose the benefits
Read
You can't do it anymore Put out the boss of the person in charge
Read
[smiling]
You can't do it anymore Put out the boss of the person in charge
Read
[smiling]
21/12 11:00
I admitted my mistake on December 17th. What time was the complaint? I think it's to protect myself so much. People who do stupid things. Hello seklne kolchl, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, I'm very sorry for any misinformation. I take responsibility by making a refund. if later It is you who will lose the benefits. I have no idea what you are saying that you can get a refund Expected delivery date 13 to 15 days. It was delivered on the 12th, and I wonder why it was sent so quickly. Why was it a product that I wanted to sell so quickly? Abuse and tampering with the catalog. Early delivery. Chat exchanges are sloppy Admitted a mistake, but escaped responsibility and lacked explanation It also admitted Xiaomi's mistake for the first time from November 11th to December 17th. It's completely question-marked that the mistake was admitted 35 days later. It also ignores it from November 11th to December 16th. For the first time on 12/17, I admitted her Xiaomi mistake. It is a perfect crime to admit the mistake 35 days later. I'm taunting the consumer. We request the publication of the names of LAZADA and Xiaomi managers, and the request for a review so far.
Read
...
21/12 14:25
100% store responsibility
Read
Return the money
Read
21/12 14:35
[smiling]
21/12 15:06
Read
Read
Fraud case
Read
21/12 15:16
[smiling]
I pleaded guilty, so I refunded the apology.
Read
The job of the store is to solve it immediately
Read
คืนเงินคำขอโทษเพราะคุณสารภาพ อธิบายคำขอโทษ ชำระค่าธรรมเนียมการปลอบใจ
Read
คุณได้สารภาพผิดเมื่อวันที่ 17 ธันวาคม ดังนั้นจะมีการเรียกเก็บคำขอโทษในการคืนเงิน
Read
คุณสารภาพผิดเมื่อวันที่ 17 ธันวาคม
Read
คืนเงินขอโทษ ค่าปลอบโยน
Read
21/12 15:37
to you refund Apology letter Solatium Demand
Read
ถึงคุณ คืนเงิน จดหมายขอโทษ โซลาเที่ยม การร้องขอ
Read
your 100% Guilty Admit 12/17
Read
คุณ 100% มีความผิด ยอมรับ 12/17
Read
21/12 15:59
☺️
to you refund Apology letter Solatium Demand
Read
your 100% Guilty Admit 12/17
Read
21/12 16:22
[smiling]
21/12 16:30
to you refund Apology letter Solatium Demand
Read
your 100% Guilty Admit 12/17
Read
คุณสารภาพเมื่อวันที่ 17 ธันวาคม
Read
สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์ こんにちはseklnekolchl、私は店のオペレーターです、ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、Redmi 10がNFCを使用していると報告しているため、誤った情報をお詫び申し上げます。 返金は私が責任を負います。 後でする場合 利益を失うのはあなたです。
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
21/12 17:13
[smiling]
21/12 17:24
สวัสดีค่ะคุณ seklne kolchl ดิฉันเป็นเจ้าหน้าที่ร้านต้องขออภัยในความไม่สะดวกที่เกิดขึ้น เนื่องจากว่าโทรศัพท์ที่ท่านได้รับเปป็น Redmi 10 ที่เเจ้งว่ามีการใช้งานของ NFC ดิฉันต้องขออภัยอย่างสูงในความผิดพลาดของข้อมูล ดิฉันขอรับผิดชอบโดยการทำเรื่องคืนเงินกลับมา ถ้าช้ากว่านี้ เป็นคุณเองที่จะเสืียผลประโยชน์ こんにちはseklnekolchl、私は店のオペレーターです、ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、Redmi 10がNFCを使用していると報告しているため、誤った情報をお詫び申し上げます。 返金は私が責任を負います。 後でする場合 利益を失うのはあなたです。
Read
to you refund Apology letter Solatium Demand
Read
your 100% Guilty Admit 12/17
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
Read
Read
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
21/12 18:00
[beaming]
to you refund Apology letter Solatium Demand your 100% Guilty Admit 12/17
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
[beaming]
to you refund Apology letter Solatium Demand your 100% Guilty Admit 12/17
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
The situation was concluded on December 17th. Unsupported products were sent from the beginning and we could not respond to them. I also think it took time because I intended to deceive consumers.
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
It's a scam to extend for 35 days
Read

Abuse and tampering with the catalog. Early delivery.
Read
Chat exchanges are sloppy
Read
I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
[thumbs]
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
The situation was concluded on December 17th. Unsupported products were sent from the beginning and we could not respond to them. I also think it took time because I intended to deceive consumers.
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
Scam shop. Immediately return the money
Read

Scam shop. Immediately return the money
Read

Scam shop. Immediately return the money
Read

Scam shop. Immediately return the money
Read

Scam shop. Immediately return the money
Read

Scam shop. Immediately return the money
Read

I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
Scam shop
Read

คืนเงินขอโทษ ค่าปลอบโยน
Read
Admitted a mistake, but escaped responsibility and lacked explanation
Read
Chat exchanges are sloppy
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
คืนเงินขอโทษ ค่าปลอบโยน
Read
คุณสารภาพเมื่อวันที่ 17 ธันวาคม
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
21/12 18:41
[smiling]
I have no idea what you are saying that you can get a refund
Read
Change Monkey Change
Read
Monkey
Read
ลิง
Read
21/12 18:56
[smiling]
21/12 19:13
The situation was concluded on December 17th. Unsupported products were sent from the beginning and we could not respond to them. I also think it took time because I intended to deceive consumers.
Read
21/12 19:33
[smiling]
22/12 11:02
The situation was concluded on December 17th. Unsupported products were sent from the beginning and we could not respond to them. I also think it took time because I intended to deceive consumers.
Read

อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
22/12 11:27
[wow]
22/12 11:34
The situation was concluded on December 17th. Unsupported products were sent from the beginning and we could not respond to them. I also think it took time because I intended to deceive consumers.
Read
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
[smiling]
อย่าวิ่งหนีไม่เสียใจ
Read
22/12 11:58
[smiling]

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ