カタログに NFC サポートと書いてある携帯電話を頼みましたがサポートされていない商品が送られてきました。クレームを入れ、認めたのが35日過ぎです。ラザダは、この店に、問い合わせ、取引中止もしていません。クレームを認めてからも35日間まだ解決していません。
私はなぜ35日間もかけなければクレームを認めることができなかったのか、ラザダもなぜペナルティーを科さないのかを問題視しています。
”ラザダの返品システムを使って下さい”とオウムのように繰り返しますが最初の時に入念にチェックしていれば解決していることをあなた方は、忘れているか無視をし、責任回避をしている。
私の問いには答えず、AI の気持ちの入っていないメールが入ってきます。リアル店もコロナで閉まっています。いったい何処に訴えたらいいのでしょうか。
ฉันขอโทรศัพท์มือถือที่ระบุว่ารองรับ NFC ในแค็ตตาล็อก แต่ได้รับผลิตภัณฑ์ที่ไม่รองรับ เป็นเวลา 35 วันแล้วที่ฉันร้องเรียนและยอมรับ ลาซาด้าไม่ได้ติดต่อร้านค้านี้หรือยกเลิกธุรกรรม มันไม่ได้รับการแก้ไขเป็นเวลา 35 วันนับตั้งแต่ฉันยอมรับการร้องเรียน
ฉันสงสัยว่าทำไมฉันไม่สามารถยอมรับการเรียกร้องโดยไม่ต้องใช้เวลา 35 วันและทำไมลาซาด้าไม่ลงโทษด้วย
"ใช้ระบบคืนของลาซาด้า" ซ้ำเหมือนนกแก้วแต่ลืมหรือเพิกเฉยและหลีกเลี่ยงความรับผิดหากตรวจสอบให้ดีตั้งแต่ต้น มี.
ฉันไม่ตอบคำถาม และได้รับอีเมลที่ไม่เกี่ยวกับ AI ร้านค้าจริงก็ปิดในโคโรนาเช่นกัน ฉันควรอุทธรณ์ที่ไหน
I asked for a mobile phone that says NFC support in the catalog, but I received an unsupported product. It's been 35 days since I made a complaint and admitted it. Lazada has not contacted this store or canceled the transaction. It hasn't been resolved for 35 days since I accepted the complaint.
I'm wondering why I couldn't accept the claim without spending 35 days and why Lazada didn't penalize it either.
"Use Lazada's return system" is repeated like a parrot, but you forget or ignore it and avoid liability if you check carefully at the beginning. There is.
I don't answer my question, and I get emails that don't have AI feelings. The real store is also closed in Corona. Where on earth should I appeal?
いつも一方的に入るメ-ル 問いには答えず やり取りはない
Lazada: ขออภัยค่ะ กรุณาติดต่อผ่าน https://www.lazada.co.th/contact/ [ Please reach us at https://www.lazada.co.th/contact/ instead]
| 1月23日(日) 16:19 (1 日前) | |||
เรียน ลูกค้าที่เคารพ, ขอบคุณค่ะสำหรับการติดต่อ อย่างไรก็ตาม ทางเราต้องขออภัยในความไม่สะดวก เนื่องจากขณะนี้เราได้ อย่างไรก็ตาม.... |
| ||||||||||||
(อีเมลฉบับนี้เป็นการแจ้งข้อมู
ด้วยความเคารพ
ฝ่ายบริการลูกค้า
Dear Our Value Customer,
Thank you for contacting us. However, we are no longer receiving any inquires via CS_TH@care.lazada.com. Please contact us here instead.
| ||||||||||||
Best Regards,
Lazada Customer Service
| 1月23日(日) 17:04 (1 日前) | |||
返信転送 |
0 件のコメント:
コメントを投稿