現実を直視せよ!💬
私は、訂正と謝罪文を要求しています。
しかし、Lazadaは、原因の究明はせず、解決を図ろうとしています。
これは、納得できることではありません。
消費者は、原因をはっきりと把握しております。
カタログと違う商品が届いた。
やっとここまで文章が書けるようになりました。私は、カタログを見て注文しました。しかし、店はカタログを見ないで、在庫品の携帯電話を届けました。これが事実です。仮に店がカタログを見て発送していたならば、これは犯罪だからです。
Face reality!
I am requesting a correction and a letter of apology.
However, Lazada is trying to solve the problem without investigating the cause.
This is unacceptable.
Consumers know exactly why.
I received a product different from the catalog.
I am finally able to write here. I looked at the catalog and ordered. But the store didn't look at the catalog and delivered a stock mobile phone. This is the fact. This is because if the store had shipped the product after looking at the catalog, it would be a crime.
0 件のコメント:
コメントを投稿