私は、訂正と謝罪文を要求しています。カタログを見て発送していたならば、これは犯罪だからです。

2023年3月22日水曜日

クレーム

t f B! P L

現実を直視せよ!💬

私は、訂正と謝罪文を要求しています。

しかし、Lazadaは、原因の究明はせず、解決を図ろうとしています。

これは、納得できることではありません。

消費者は、原因をはっきりと把握しております。

カタログと違う商品が届いた。


やっとここまで文章が書けるようになりました。私は、カタログを見て注文しました。しかし、店はカタログを見ないで、在庫品の携帯電話を届けました。これが事実です。仮に店がカタログを見て発送していたならば、これは犯罪だからです。


Face reality!💬

I am requesting a correction and a letter of apology.

However, Lazada is trying to solve the problem without investigating the cause.

This is unacceptable.

Consumers know exactly why.

I received a product different from the catalog.


I am finally able to write here. I looked at the catalog and ordered. But the store didn't look at the catalog and delivered a stock mobile phone. This is the fact. This is because if the store had shipped the product after looking at the catalog, it would be a crime.




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