ME関根功(2023-03-28 10:55:40)
1年4ヶ月が経ちました。 早急に納得のいく説明をお願いします。 ありがとう。
Lreayla_T(2023-03-28 10:57:53)
この件については申し訳ありませんが、Lazada チームに問題を報告します。Lazada のサポートに感謝します。
etro_TC (2023-03-29 12:32:53)
この場合、35 日後までお待ちいただいたこの誤った情報についてお詫び申し上げます。 情報が必要な場合は、販売者に問い合わせることをお勧めします。そうすれば、製品に関する正確な情報が得られます。
ME関根功一(2023-03-29 12:33:36)
だからこそlazadaに調査を依頼しているのです
Petro_TCT(2023-03-29 12:35:22)
まずはXiaomi Thaiにご連絡いただくことをお勧めします。
ME関根功一(2023-03-29 12:42:46)
この取引には多くの問題が関係しています。 まず、ストアとのチャットが勝手に削除されました。 これについて説明を求めましたが、回答は得られていません。 また、店舗側は今回のクレームの原因については説明していない。
Petro_TCT(2023-03-29 12:45:20)
Lazada側からのあなたの懸念によると、私たちはあなたの苦情を何度も記録しました。 説明をご希望の場合は、Xiomi まで直接ご連絡ください。
Petro_TCT(2023-03-29 12:45:40)
このパッケージはXiomi公式ストアによって満たされているためです。
Petro_TCT(2023-03-29 12:57:07)
私が確認したところ、販売者が誤った情報を持っていることに同意したことをすでにお知らせしています。そのため、Lazada チームはこの問題について解決しており、お客様に直接返金することを決定しました。
MEsekine koichi(2023-03-29 13:01:53)
アカウントにバウチャーがあります。 その時はまだお店と交渉中でした。 lazadaは通知送金で一方的にポケットに入れられるのでしょうか? 面白くないですか?
Petro_TCT(2023-03-29 13:04:15)
バウチャーについては、販売者のみがお客様に提供できることをお知らせします。販売者からバウチャー コードが送信される可能性があります。Lazada はこの件について責任を負いません。
Petro_TCT(2023-03-29 13:15:54) 何度もお知らせしておりますが、周回しております。 Lazada側がお客様の懸念事項をすべて記録していることをすでにお知らせしておりますが、この件により、当社はお客様に返金することを決定しました。お詫びや説明が必要な場合は、この件についてXiomi公式ストアまでご連絡ください。
Leena_Tct(2023-04-04 17:25:32)
私たちが確認したように、あなたは間違った商品を受け取ったという理由でこの商品を返品しました。商品は明らかに同じですが、NFCが原因で返品したと私たちに伝えたので、返品の理由は商品が広告と一致しないことであるはずです。 QC チームがこれについて詳しく知ることになり、それが QC チームが返品商品を拒否する理由です。
Leena_Tct(2023-04-04 17:37:12)
わかりました。ここに書いていただいたことをすべて理解するよう努めます。また、次の方法でお知らせします。
Gigi_TCT(2023-04-08 13:53:21)
上司に確認しましたので、さらに捜査したい場合は、警察署に通報してください。通報をお待ちしています。
ME関根功一(2023-04-08 13:53:58)
「NFC」と書かれたカタログが認識されているかどうかを確認してほしいのです。 何回言わなければならないか知っていますか
Gigi_TCT(2023-04-08 13:54:54)
あなたのカードについて上司に確認しました。私たちとしては、事前に連絡するのが面倒でした。すでに払い戻しを受けているため、当社のサービスにご満足いただけない場合は、トンロー警察署までお越しください。ありがとうございます。
Gigi_TCT(2023-04-08 13:55:40)
そして、私はあなたに撤回に役立つ証拠を求めましたので、このチャットを終了しなければなりません、そしてあなたは苦情だけで何もしたくないので、私たちはあなたからの報告を待っています、良い一日を。
gi_TCT(2023-04-08 16:07:00)
トンローの警察署に直接ご連絡ください。警察に通報できます。 関連チームがレポートを受け取り、対応させていただきます。
se********chi(2023-03-28 10:55:40)
It's been 1 year and 4 months. Please provide a convincing explanation as soon as possible. Thank you.
La******T(2023-03-28 10:57:53)
We have to sorry for this case however i will report your issue with Lazada team, Thank you with you support with lazada.
P******CT(2023-03-29 12:32:53)
In this case we apologist about this misinformation you waiting for after 35 days . If you want information we suggest you contact the seller because then have a truly information for you about your product.
se*********hi(2023-03-29 12:33:36)
That's why I'm asking lazada to investigate
Pe*****CT(2023-03-29 12:35:22)
We suggest you to contact Xiaomi Thailand , first ?
se*********hi(2023-03-29 12:42:46)
There are many issues involved in this transaction. First, my chat with the store was deleted without permission. I have asked for clarification on this but have not received an answer. Also, the store has not explained the cause of this complaint.
P******CT(2023-03-29 12:45:20)
According your concerned from Lazada side we have record your complain many times. If you would like to get the explanation please kindly contact to Xiomi directly.
Pe******T(2023-03-29 12:45:40)
Because this package has fulfilled by Xiomi official store.
Pe******T(2023-03-29 12:57:07)
As I have check we already inform to you that seller has agree that they have misinformation therefore the Lazada team are sort out about this issue and we decide to make a refund for you directly.
se********hi(2023-03-29 13:01:53)
I have a voucher in my account. At that time, I was still negotiating with the store. Is lazada unilaterally put in my pocket with notification remittance? Isn't it funny?
P******CT(2023-03-29 13:04:15)
About voucher may we inform that only seller can be provide to you, they might send voucher code to you Lazada could not take responsibility about this matter
Pe******T(2023-03-29 13:15:54)
As we have inform to you many times and we have walking around the circles. Regarding we already inform to you that Lazada side already record all of your concerned, by this matter we have decide to refund for you and In case that you would like to get apology or any explanation please contact to Xiomi Official store about this matter.
L******ct(2023-04-04 17:25:32)
As we have checked, you return this item with the reason of received wrong item, the item is clearly the same, but as you inform us that you return because of NFC, the return reason should be the item does not match the advertise, so that the QC team will found out and in detail about this, that is the reason why the QC team reject your return item.
*******ct(2023-04-04 17:37:12)
Ok, I will try to understand to all you've written here, and will inform you via
Gi***(2023-04-08 13:53:21)
As I have checked with my supervisor, if you want to inverstigating more, please kindly do report police station, we are looking forward for your report.
se********chi(2023-04-08 13:53:58)
I'm asking you to check whether the catalog labeled "NFC" has been recognized. Do you know how many times I have to say
Gi*****T(2023-04-08 13:54:54)
I checked with my supervisor about your card, from our side we have tired to contact you before, please kindly go Thonglor police station if you unsatisfied with our service as you got refund already, thank you.
Gi******T(2023-04-08 13:55:40)
And I have to end this chat as I have asked you evidences to help you get withdraw and you do not want to do anything just complaints, we are waiting for report from your side, have a nice day.
gi***T(2023-04-08 16:07:00)
Please contact the police station directly at Thonglor and you can make a report at policeman. The relevant team will get the report and will take care for you.
se*********i(2023-04-08 16:07:03)
Lazada: Mail Order Company Xiaomi: catalog offer TH store: mobile phone sales You can't sell a product without reading your company's catalog. Claims cannot be processed.
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