Lazadaの一方的通知の Facebook の実像 Lazada弁護士はあたかもLazadaが送ったような説明をしています。

2023年7月27日木曜日

クレーム

t f B! P L

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2月1日以降、一方的通知で処理済みとして、管理人は報告していますが、バウチャーは、Lazadaが送ったのではなく Xiaomi が送っています。なぜ、この私の質問に答えることができないのでしょうか。

Lazada弁護士はあたかもLazadaが送ったような説明をしています。しかし、これは、 Xiaomi が送っているという事実が分かりました。でありますので、解決済みと言うのは無効です。このようなやり方は、私は、始めから、無効だと思っていました。このように証明された事が、私にとってはとても重要なことです。


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これがLazadaの一方的通知の Facebook の実像です。2月1日のバウチャーを送ったという通知以前は、毎日のように、返品すれば、お金を戻しますと、何度も言ってきています。私は、なぜ35日かけなければ、謝罪できなかったのか。また、第1回返品ルールは、間違った商品で、受け付けたので、ポリシーにそぐわないという理由は、矛盾しているので、その説明を求めています。Facebook だけではなく、このLazada全体が、私の質問には答えません。一方的通知のみです。その一方的通知を答えても返事はありません。これが、Lazadaのスタンスです。




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Since February 1st, the admin has reported that it has been processed by one-sided notification, but the voucher was sent by Xiaomi, not by Lazada. Why can't you answer this question of mine?

Lazada lawyers describe it as if it was sent by Lazada. But this turns out to be the fact that Xiaomi is sending. So it's invalid to say it's resolved. From the beginning, I thought this way of doing things was ineffective. This proof is very important to me.


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This is Facebook's real picture of Lazada's unsolicited notifications. Prior to the February 1st notification that the voucher had been sent, I was told many times every day that if I returned it, I would get my money back. Why did I have to wait 35 days before I could apologize? Also, the reason why the 1st return rule says that the wrong product was accepted and does not meet the policy is inconsistent, so I am requesting an explanation. This entire Lazada, not just Facebook, does not answer my question. One-sided notification only. Even if you answer the one-sided notice, there is no reply. This is Lazada's stance.




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