原因は「誤報」ではなく「間違った商品」が送られてきたことだった!
ラザダは苦情の原因は「誤った情報」だったと主張し、苦情の処理を進めた。 しかし、顧客が同意しないため、物流を通じて強制返品を求めている。
Lazadaの主張が正しければ、顧客にバウチャーの送付を強制する必要はないはずだ。 しかし、Lazadaはバウチャーを送っています。 これは、Lazadaが「誤報」の主張を裏付けるために顧客を黙らせようとしている可能性があることを示唆している。
The cause was not a "misinformation" but a "wrong product" being sent!
Lazada claimed that the cause of the complaint was "misinformation" and proceeded to process the complaint. However, since the customer does not agree, he is requesting a forced return through logistics.
If Lazada's claims are correct, there should be no need to force customers to send vouchers. But Lazada is sending vouchers. This suggests that Lazada may be trying to silence its customers in order to support its "misinformation" claims.
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