まだ解決していないよ弁護士!資格?自らのポリシ-違反!クレームはカタログ 記載通りの商品が届かなかった 。誤報ではありません。

2023年10月18日水曜日

クレーム

t f B! P L

ラザダ 弁護士 :通販会社の総轄責任者

 xiaomith Store :携帯電話販売店

 Xiaomi :カタログ提供

Lazadaは、12月17日 にクレームの原因を誤報とする 。これをもとにクレームの処理を暴走列車のごとく 進める。

2月1日 私のアカウントに許可なく バウチャーを入れる。2月18日 Lazadaは、トンロ-警察署に被害届を提出、 アイテムを返さないという理由で訴えた。これでラザダは解決済みとしている。

一方 の当事者Xiaomi th ストアは、私とのチャットのやり取りをしています。ですから 交渉中であります。 別々に 処理をしているのがはっきり分かります。

また これにも重大なことが分かりました バウチャーはLazadaが送ったのではなく Xiaomi が店の代わりに送っていたことが分かりました。ということはLazada 弁護士が言う 解決済み とは なりません。

なぜならば バウチャー はシャオミ が送っていますので、 クレ-ムの処理はまだできていないということです 。Lazadaが返品を受け取り返金しなけば解決しません。ここで ポリシー違反の指摘をしておきます。

 弁護士はLazadaが送ったのではないのにあたかも 送ったような言動がありました。Xiaomi も なぜ店にか変わって バウチャーを送信したのかなぞです。 これも ポリシー違反であります。

カタログを見れば NFC サポートと書いてあります 。1日で解決する問題です。 第1回 返品 拒否をされた後に 、Web を見てください と何度も言っていますが、 何の回答はありません。 無視し続けています。 それが突然、11月26日に NFC の件について意見を述べるようになりました。 あなたの 買った商品は NFC はサポートされていません。サポートされているのは Redmi 10 ノートであります 。(これは店の間違いで、 両方ともサポートされています。)

そして 、これは 推測ですが、店が、 11月29日に面接があるので 後で、 このことを知らせます と言いました。 これは、Xiaomi の関係者と会ったと思われます。 いわゆる NFC 問題で、”設定の仕方がありますが、あなたの商品は、NFCサポートされている”と言ってきました 。これは店の判断で話をしたのではなく、 どなたかの聞き込みをして述べたものと思われます 。その後 私は Xiaomi の リアル店に行き 携帯電話を調べていただきましたがサポートはされていません。 というのは NFC は付いていません。 ということです。 その時 リアル店がどこかに電話をして2日以内に返事をしますということでした。しかし、店からは、何の回答はありません。その後は、NFCの件には全く触れず、急に話題を変えてきました。Lazadaに返品できますなどと手の平を返すごとチャットをしてきます。12月1日には NFC サポートされている スクリーンショットを 店と 他店の分を送っていますので確認したと思います。そして12/17のChat謝罪に続き、”誤報で申し訳ございません”です。

このような経過を見ていくとこの誤報は  ”設定の仕方があります が、サポートされています” の件で、文を書いたと思われます。もちろん、 クレームの原因は ”カタログ通りの商品が届かなかった、 間違った商品が届いた” です。ので この2つを合わせると全くもって 茶番劇であります。


It's not resolved yet, lawyer! Qualifications?

The complaint was that the product did not arrive as described in the catalog. This is not a misinformation.

Lazada lawyer: general manager of mail order company

xiaomith Store: Mobile phone store

Xiaomi: Catalog provided

On December 17th, Lazada attributed the complaint to false alarms. Based on this, complaints will be processed like a runaway train. February 1st put his voucher into my account without my permission. On February 18th, Lazada filed a complaint at Thonglor Police Station, accusing them of not returning the items. Lazada now marks the issue as resolved. One party, Xiaomith Store, is having a chat exchange with me. So we are currently negotiating. You can clearly see that they are processed separately. He also found out that her voucher was not sent by Lazada, but by Xiaomi instead of the store. Therefore, he cannot say that the matter has been resolved as described by the Lazada lawyer. Because his voucher was sent by Xiaomi, the complaint has not yet been processed. The issue will not be resolved unless Lazada receives the returned item and refunds the money. Here he points out a violation of policy. The lawyer acted as though Lazada had not sent the email. Xiaomi also wonders why she sent her voucher to the store instead. This is also a violation of her policy. This is just a guess, but she said that she had an interview on November 29th and that she would let me know about it later, but I think she was with someone related to Xiaomi at that time. My so-called girlfriend has an NFC problem and how to set it up, but he says it's a supported product. This was not based on the store's judgment, but was probably made after asking someone. After that, I went to her real store of Xiaomi and had her phone checked, but there was no support. That's because she doesn't have NFC. about it. At that time, the brick-and-mortar store told me they would call someone and get a reply within two days. However, there is no response from the store. Then, without mentioning the matter, he suddenly changed the topic. As soon as I return my hand, they chat with me and tell me that I can return it to Lazada. And the Chat apology on 12/17 was, "We apologize for the misinformation."


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