これがクレームの原因と経過である。 🆖間違った商品を送って、店は、返品の拒否はできません。誤配送は、証明済み。
販売店は、カタログ掲載と異なる商品を販売した。私は、返品を要求したが、拒否された。しかし、Lazadaは返品を許可した。そして、返品したところ、拒否された。理由は、ポリシー違反と説明された。これがクレームの原因と経過である。
販売店は、最初から返品要求を認めず、返品を拒否した。間違った商品を販売したのに、クレームがないと思い込むのは考えにくい。LazadaのヘルプCleoは、誤った商品であることを確認し、返品の許可をした。そこで返品したが、受け取りを拒否された。理由は、ポリシー違反である。このポリシー違反とは、レビューを返品時に書かないことを理由に、受け取りを拒否した。これは、販売店が返品受付を拒否するために、消費者にとって理解できない理由をつけた。ここに、Lazadaの対応の不誠実さが露見される。そして、販売店は、カタログを無視して販売・納品したことがわかる。
This is the cause and course of the complaint. 🆖If you send the wrong item, the store cannot refuse the return. Misdelivery has been proven.
The store sold products different from those listed in the catalog. I requested a return, but it was refused. However, Lazada allowed the return. When I returned it, it was rejected. The reason was explained as a violation of policy. This is the cause and course of the complaint.
The retailer did not accept the return request from the beginning and refused the return. It is difficult to imagine that there will be no complaints after selling the wrong product. Lazada helper Cleo confirmed that it was the wrong item and authorized the return. So he returned it, but it was refused. The reason is a policy violation. A violation of this policy means that the product was refused for not writing a review at the time of return. This gives consumers an incomprehensible reason for retailers to refuse to accept returns. Here, the dishonesty of Lazada's response is exposed. It turns out that the retailer sold and delivered the products without following the catalogue.
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