😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱Lazada Thailadと Xiaomi TH-storeに質問、回答をお願いします

2023年10月4日水曜日

クレーム

t f B! P L

Lazada Thailadと Xiaomi TH-storeへ、回答をお願いします

2021年11月11日に、LazadaでXiaomi Redmi 10を購入しました。しかし、商品が届いたところ、カタログに記載されていたNFC機能が搭載されていませんでした。

Xiaomi THストアに問い合わせたところ、「この商品は返品不可です。NFCはサポートされていません。商品は本物です。」と返品の許可を出しませんでした。

しかし、Lazadaヘルプクレオは「間違った商品を送ったため、返品を受け付けます。」と返品の許可を出しました。

ところが、11月24日に「Lazadaポリシーに沿わない」として返品受け取りを拒否されました。

Lazadaは、一方的に通知を送り、消費者の許可も取らずに行ったクレームの処理は、ポリシー違反であり、法令遵守をしていません。

Xiaomi THストアの間違った情報をもとに処理をしたことについて、Lazadaは十分な説明をしていません。

沈黙、無視、拒否では何も解決しません。

1日も早く説明していただきたい。

原因は、店が言う「誤報」ではなく、「間違った商品を届ける誤配送」です。

代金と商品の処理をお願いします。


Lazada Thailad and Xiaomi TH-store, please respond

I purchased Xiaomi Redmi 10 on Lazada on November 11, 2021. However, when the product arrived, it did not have the NFC function listed in the catalog.

When I contacted the Xiaomi TH store, they refused to allow me to return the product, saying, "This product cannot be returned. NFC is not supported. The product is genuine."

However, Lazada Help Cleo gave permission for the return, saying, ``We have sent the wrong item, so we will accept the return.''

However, on November 24th, the return was refused as it did not comply with Lazada policy.

Lazada's unilateral notification and processing of complaints without the consumer's permission is a violation of its policies and non-compliance with the law.

Lazada has not provided a sufficient explanation for the actions taken based on the incorrect information on the Xiaomi TH store.

Silence, ignoring, and denial will not solve anything.

I would like you to explain this as soon as possible.

The cause is not the "misinformation'' that the store calls, but "erroneous delivery of the wrong product.''

Please process the payment and product.

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