サポートセンターは顧客からの問い合わせやクレームを受け付け、解決を支援する拠点です。

2023年4月19日水曜日

クレーム

t f B! P L

サポートセンターの仕事をしっかりやってください🟥🟥🟥

ラザダのサポートセンターの書いていることは、一流です。

しかし、行っていることは三流。

2日以内に回答します。したことがない。


サポートセンター: サポートセンターは顧客からの問い合わせやクレームを受け付け、解決を支援する拠点です。顧客はサポートセンターに電話やメール、郵便などで問い合わせをし、商品の不具合や配送の問題などを報告し、解決を求めることができます。サポートセンターの担当者は顧客からの問い合わせに対応し、解決策を見つけるための調査や対応を行います。


Do your support center work well 🟥🟥🟥

Lazada's support center writing is top notch. 

However, what they are doing is third-rate. 

We will reply within 2 days. have never done.


Support Center: The Support Center is a point of contact for receiving inquiries and complaints from customers


and assisting in their resolution. Customers can contact the support center by phone, e-mail, m


ail, etc., report product defects, delivery problems, etc., and request a solution. Support center r


epresentatives respond to customer inquiries and conduct investigations and responses to find


solutions.











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