サポートセンターの仕事をしっかりやってください🟥🟥🟥
ラザダのサポートセンターの書いていることは、一流です。
しかし、行っていることは三流。
2日以内に回答します。したことがない。
サポートセンター: サポートセンターは顧客からの問い合わせやクレームを受け付け、解決を支援する拠点です。顧客はサポートセンターに電話やメール、郵便などで問い合わせをし、商品の不具合や配送の問題などを報告し、解決を求めることができます。サポートセンターの担当者は顧客からの問い合わせに対応し、解決策を見つけるための調査や対応を行います。
Do your support center work well 🟥🟥🟥
Lazada's support center writing is top notch.
However, what they are doing is third-rate.
We will reply within 2 days. have never done.
Support Center: The Support Center is a point of contact for receiving inquiries and complaints from customers
and assisting in their resolution. Customers can contact the support center by phone, e-mail, m
ail, etc., report product defects, delivery problems, etc., and request a solution. Support center r
epresentatives respond to customer inquiries and conduct investigations and responses to find
solutions.
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