なにが原因?。店舗は把握していない!

2023年4月25日火曜日

クレーム

t f B! P L

なにが原因?。カタログと違う商品を送ったということも認めていません。

店は、”誤報”、弁護士は、”本物”、ということです。

それでいて、一方的通知送金、そして被害届で、解決を図ろうとしています。

店舗は、カタログを見ないで、 NFC サポートされていない商品を送り、返品の拒否した。一方的に通知送金は、Lazada が、したのかと思ったら、 Xiaomi でありました。


What is the cause? .  I don't know the store

I have not acknowledged that I sent you a product that is different from the catalog.

 The store is "false news'' and the lawyer is "genuine''.

 Still, we are trying to solve it by unilateral notification remittance and damage report.

Without looking at the catalog, the store sent the non-NFC-supported product and refused to return it. One-sided notification remittance was Xiaomi when I thought Lazada did it.



ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ