これがXiaomiのグル-プ店の教育ですか?  ラザダの管理体制!

2023年4月11日火曜日

クレーム

t f B! P L

こんな初歩的なこともわからないのに、なんで売ってるの? NFCに関して言えば、製品ではなく機能の問題であることは、電話を販売する人にとっては当然のことです。

このチャットを読んでください。

 Web を見てください、NFC が必要だと書きますが、答えは何ですか? 

これがXiaomiのストアの教育ですか? 

ラザダの管理体制がわかります。 

これは批判ではなく、事実です

Xiaomi TH ストア

これが店とのチャットです。11月11日に注文をして、すぐ返品交渉をして11月15日に返品、しかし、11月24日に返品拒否された。黄色いマーカーが、店のチャットの答えです。ここは携帯電話の販売会社ですが、何ですか、この対応の仕方。






Xiaomi TH Store

Here is a chat with the store. I placed an order on November 11th and immediately negotiated a return, returned it on November 15th, but was refused return on November 24th. The yellow marker is the shop chat answer. This is a mobile phone sales company, what is this, how to deal with this.

I don't know such elementary things, so why are you selling it? When it comes to NFC, it's a no-brainer for anyone selling phones that it's a matter of functionality, not product. 


Please read this chat.

 Look at the web, you write that you need NFC, but what is the answer? 

Is this the education of Xiaomi's store? You can see how Lazada manages it. 

This is not a criticism, it is a fact








ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ