Web を見ないというのも信じられないし、35日後に謝罪と称する文を書く、これも信じられません。

2023年4月17日月曜日

クレーム

t f B! P L

消費者が店に要求した通り、ウェブのカタログを確認したら

"NFCサポート"が明記されていたため、問題は1日で解決できるはずでした。

しかし、店側はそれを確認したかどうか答えず、

35日後に"誤報"であったことを謝罪するチャットが届いた。


Web を見ないというのも信じられないし、35日後に謝罪と称する文を書く、これも信じられません。第1回返品をして拒否される、これも信じられません。



As the consumer requested from the store, when I checked the web catalog,

"NFC support" was clearly stated, so the problem should have been resolved in a day.

However, the store didn't say whether it had confirmed it or not,

and 35 days later I received a chat apologizing for the false alarm.


I can't believe I don't look at the web, and I can't believe I'm writing a letter purporting to apologize after 35 days. It is also unbelievable that the first return is rejected.







ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ