店は、私が、受け取った商品は、 NFC がついていないと書いています。11/15のチャット。
誤った情報とか正しい情報は、関係ありません。
この場合はカタログと違う商品が届いたということです。
The store writes that the item I received does not have NFC. Chat on 11/15
It doesn't matter if the information is incorrect or correct. In this case, it means that the product received is different from the catalog
原文 12/17
Hello **********, I'm a store operator, sorry for any inconvenience caused. As the phone you received is a Redmi 10 reported that it uses NFC, 1 I'm very sorry for any misinformation.
I take responsibility by making a refund.
if later It is you who will lose the benefits.2
How would you like us to help? Please let us know.
We should not negotiate back and forth like this. It will waste both parties' time.3
I sincerely apologize for this incident.
こんにちは************、私は店のオペレーターです。ご不便をおかけして申し訳ありません。 受け取った電話は、NFC を使用していると報告された Redmi 10 であるため、 誤った情報がありましたことをお詫び申し上げます。
責任を持って返金いたします。
後で利益を失うのはあなたです.
どのようにお手伝いしますか? お知らせください。
このように交渉を行ったり来たりすべきではありません。 双方の時間を無駄にします.
この度の事件につきまして、心よりお詫び申し上げます。
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