1 11/15~24 素人的に考えてこれは無効と考えております。 承認を受けてから行動するのが常識!

2023年6月7日水曜日

クレーム

t f B! P L

 Nov.15~24まで、

第1回目の返品をしました。その時の返品の拒否理由が、クレオはLazadaポリシーにそぐわない。ラザダ弁護士は間違いない商品。店は初めから拒否。クレオが、返品 の許可 をしていることは、重要なことです。結局、最終的に決めるのは店です。クレオがなぜ変えたのか分かりませんが、カタログに NFC と書いてありますのですべて拒否理由が間違っています。

Lazadaは、これを無視して、私の承認も取らずに、一方的通知とバウチャーを私の財布に入れ、解決済みとしております。

素人的に考えてこれは無効と考えております。これはクレーム処理の問題でありますので、消費者の承認を受けてから行動するのが常識だと思います


From Nov.15 to 24,

I have returned the product for the first time. The reason for refusing the return at that time, Cleo is not in line with Lazada policy. Lazada Lawyers is a product you can't go wrong with. The store refused from the beginning. It is important that Cleo has authorized returns. Ultimately, it is the store that makes the final decision. I don't know why Cleo changed it, but the catalog says NFC, so all the reasons are wrong.

Lazada ignored this and placed an unsolicited notification and voucher in my wallet without my approval, declaring it resolved.

As an amateur, I think this is invalid. Since this is a matter of claim processing, I think it is common sense to act after receiving the consumer's approval.


ตั้งแต่วันที่ 15 พ.ย. ถึง 24 พ.ย.

ฉันได้คืนสินค้าเป็นครั้งแรก เหตุผลที่ปฏิเสธการคืนสินค้าในครั้งนั้นคลีโอไม่เป็นไปตามนโยบายของลาซาด้า Lazada Lawyers เป็นผลิตภัณฑ์ที่คุณไม่สามารถผิดพลาดได้ ทางร้านปฏิเสธตั้งแต่แรก สิ่งสำคัญคือ Cleo จะต้องอนุมัติการคืนสินค้า ท้ายที่สุดแล้ว ร้านค้าเป็นผู้ตัดสินใจขั้นสุดท้าย ฉันไม่รู้ว่าทำไม Cleo ถึงเปลี่ยน แต่แคตตาล็อกระบุว่า NFC ดังนั้นเหตุผลทั้งหมดจึงผิด

ลาซาด้าเพิกเฉยต่อสิ่งนี้และวางการแจ้งเตือนและบัตรกำนัลที่ไม่ได้ร้องขอไว้ในกระเป๋าเงินของฉันโดยไม่ได้รับการอนุมัติจากฉัน และทำเครื่องหมายว่าแก้ไขแล้ว

ในฐานะมือสมัครเล่น ฉันคิดว่าสิ่งนี้ไม่ถูกต้อง เนื่องจากนี่เป็นปัญหาการประมวลผลข้อร้องเรียน ฉันคิดว่าเป็นเรื่องปกติที่จะดำเนินการหลังจากได้รับการอนุมัติจากผู้บริโภคแล้ว







ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ