QCチームの返品拒否理由 クレ-ムの原因 カタログと違う、機能(NFC)が付いていない携帯が届いた。

2023年6月4日日曜日

クレーム

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QCチームの返品拒否理由(第1回返品ルール使用)

Told us the return was due to NFC, so the reason for the return should be that the product does not match the advertisement.

NFCが原因で返品したと私たちに伝えたので、返品の理由は商品が広告と一致しないことであるはずです。

カタログには NFC と書いてあります。しかし、届いた商品は NFC サポートされていない商品が届いた。これは、一致しません。


11月11日に、カタログ( NFC付き)を見て携帯電話を注文。

店はカタログ(非 NFC)を見ないで携帯電話を送った。

間違った商品が届いたので、当然、返品交換の要求します。

クレオの許可で返品するが、返品要求を拒否された。

その理由は、クレオは、Lazadaのポリシーにそぐわない。

Lazada弁護士は、商品に間違いはない、店も同じ。

これらの、拒否理由は、製品のことについての言及であります。しかし、このクレームは、携帯電話の製品ではなく、機能(NFC)の有無であります。 

カタログと違う、機能が付いていない携帯電話が届きましたがクレ-ムです。


11月15日に、店がチャットで書いています。この商品は、 NFC はサポートされていません。返品はできません。この商品は本物です。という三つの情報をもとにクレームの処理にあたっています。


QC team reject return reason (using 1st return rule)

Told us the return was due to NFC, so the reason for the return should be that the product does not match the advertisement.

The catalog says NFC. However, I received a product that does not support NFC. This does not match.


On November 11th, I ordered a mobile phone by looking at the catalog (with NFC). The store sent the phone without looking at the catalog (non-NFC). 

I received the wrong item, so of course I would like to request a refund. 

I returned it with Cleo's permission, but my return request was denied. 

The reason is that Cleo doesn't fit Lazada's policy. 

Lazada lawyers say that there is no mistake in the product, and the store is the same. 

These rejection reasons refer to the product.

However, this claim is not about mobile phone products, but about the presence or absence of functions (NFC). 

I received a mobile phone that is different from the catalog and has no functions, but it is a complaint.


On Nov. 15, the store wrote in a chat. This product does not support NFC. No refunds. This item is genuine. We process complaints based on these three pieces of information.








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