弁護士は、聞いた?👮♀️👮♀️👮♀️
店は、クレームの原因を話さない。警察署では、それを”話せる”と言う!
第1回返品ルールを使用するが、拒否された。
この件の説明がありません。
これを無視してLazadaは、一方的通知で解決を図った。NGです。
店がカタログを見ていれば拒否することはさません。ということは見ていないということです。ここでこの店は失格です。Lazadaは何の処分もしていません。同じく管理できない失格です。
The lawyer heard ?👮♀️👮♀️👮♀️
The store doesn't say what caused the complaint. At the police station, they call it "speakable"!
Rejected using 1st return rule. There is no explanation for this matter. Ignoring this, Lazada sought a solution with a one-sided notice. It's NG.
If the store is looking at the catalog, it won't refuse. That means you haven't seen it. This store is a disqualification here. Lazada does not dispose of anything. She is also an unmanageable disqualification.
0 件のコメント:
コメントを投稿