3/17  Xiaomi supportへの質問、返信は、AIでいつもの通り🆖

2023年6月23日金曜日

クレーム

t f B! P L

Xiaomi サポートセンターにチャットを入れました。初めは二日以内に回答しますというメールで、大変愛想の良いチャットが入りましたが、すぐに AI チャットに変更して何も答えません。これは私がサポートセンターに問いかけた質問の履歴です。早く対話型チャットに変えていただきたいと思っております。

どうもありがとうございます。 ご協力ありがとうございます。 このような私の質問に対する回答を受け取ったことがないので、少し混乱しています。 もしこのチャットもAIなら、私が望むものではないかもしれません。 チャット GPT がいいでしょう。

この問題は、私の質問に(Xiaomi TH store)が答えず、一方的通知送金で、疑問点がなかなか明らかにされなかったことです。今でも続いています。

ウェブのカタログを見て NFC サポートの携帯電話を買いました(2021/11/11)。しかし届いたのはサポートされていない商品が届きました。Lazadaの許可を取り”間違った商品”ということで返品をしましたが、返品要求は、拒否され、商品はまた私の手元に戻っています(2021/11/25)。

返品要求の拒否は、後で分かったことですが、”間違いない商品、いわゆる本物だから返品要求を拒否した”と書いてありました(2022/2/18)。

消費者はカタログを見て注文、店はカタログを見ないで納品したということです。ですから 、店は、NFC がカタログに書いてあることを知らない、見ていないということです。

私はパンティプでXiaomi 3dの画像を見た時からのファンであります。その時は一生懸命売り込んでいたのをよく覚えています。この問題は店がカタログをチェックしないで商品を納入したことです。

消費者が店舗にカタログを見てほしいと頼んでも、見たかどうかわからないという態度です。 消費者がチャットするとき、すべてが質問であり、ストアはそれに応答する必要があります。

Xiaomi というロゴを使い、また冠を使って販売している以上は、私たち消費者は直営店、協力店ということで信用して購買します。ところがこのような対応の仕方では Xiaomi というブランド名が泣きます。製品の問題ではなく機能が付いているかいないかの問題であり、消費者から NFC のことで質問が来れば、機能の問題であるというのは、携帯電話を販売している人は一目瞭然であります。そしてカタログを見れば NFC サポートと書いてあります。その他調べることはありません。”私どもの間違いでした交換します申し訳ございませんでした”で解決です。それを未だ解決できないのは、消費者の問題ではなく 、Xiaomi の販売店の問題であります。


ฉันคุยกับศูนย์สนับสนุน Xiaomi ตอนแรกฉันได้รับแชทที่เป็นมิตรมากพร้อมอีเมลแจ้งว่าจะตอบกลับภายในสองวัน แต่ฉันเปลี่ยนเป็นแชท AI ทันทีและไม่ได้ตอบอะไรเลย นี่คือประวัติของคำถามที่ฉันได้ถามศูนย์ช่วยเหลือ ฉันต้องการให้คุณเปลี่ยนไปใช้การแชทแบบโต้ตอบโดยเร็วที่สุด


thank you very much. Thanks for your cooperation. I've never received an answer to my question like this, so I'm a bit confused. If this chat is also AI, it may not be what I want. Chat GPT would be nice.

The problem is that (Xiaomi TH store) did not answer my question, and it was a unilateral notification remittance, and the question was not easily clarified. It continues even now.

I bought an NFC-supported mobile phone by looking at the catalog on the web (2021/11/11). However, I received an unsupported product. With Lazada's permission, I returned the item as "wrong item", but the return request was denied and the item has been returned to me (2021/11/25).

As for the refusal of the return request, as I found out later, it was written that "the return request was rejected because it is an unmistakable product, so-called genuine" (2022/2/18).

Consumers ordered by looking at catalogs, and stores delivered products without looking at catalogs. So the store doesn't know or see that NFC is written in the catalogue.

I've been a fan ever since I saw the images of the Xiaomi 3D on Pantip. I remember very well that I was selling hard at that time. The problem is that the store delivered the item without checking the catalog.

Even if the consumer asks the store to look at the catalog, it is an attitude that they do not know whether they have seen it or not. When consumers chat, everything is a question and the store needs to respond.

As long as we use the Xiaomi logo and sell with the crown, we consumers trust and purchase from directly managed stores and cooperative stores. However, in this way of response, he cries for the brand name Xiaomi. It's not a product problem, it's a question of whether it has a function or not, and if a consumer asks him about NFC, it's obvious to anyone who sells mobile phones that it's a function problem. is. And if you look at the catalog, it says NFC support. I don't check anything else. "It was our mistake and we will replace it. I'm sorry." It's not a consumer issue, but a Xiaomi retailer issue that hasn't been resolved yet.




ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ