沈黙 無視 拒否には理由があります。
Web にカタログを掲載時に3社は確認しています。
店が NFC 未対応の携帯を送ったのも、知っているはずです。
返品 拒否をし続けて35日後に店は”誤報”という言葉で謝罪をしています。
間違った商品を送って ”誤報”とは 不可解 極まりないことです 。
それにもまして、 今度は一方的 通知 送信で解決済みと、しています 。
こんな無謀で暴力的なクレームの処理はありません 。
消費者の権利をないがしろにして、わがまま かってな 販売・クレ-ムの処理であります。
クレームの原因を把握しないで、しかも 間違った理由で処理をしたとしています 。
こんなことは許されるはずがありません。
世間一般では 違法なことでもLazada 村においては 、合法であると思っているような気がします。
これはローカル 会社の 陥るところでありまして 、村社会特有の知らずのうちに身についた自己中心の特権を用いて、消費者のことはまるで無頓着ということです。
A rainbow-colored pre-modern local company. Lazada・Xiaomi・TH-store. This is the essence of this company! It gets cloudy!
A "misinformation'' caused by sending the wrong product is extremely incomprehensible.
What's more, Lazada now says that the issue has been resolved by sending a unilateral notification.
There is no way such reckless and violent claims should be handled.
He ignores the rights of consumers and is selfish in handling sales and complaints.
They claim that they did not understand the cause of the complaint and that they processed it for the wrong reason.
This cannot be allowed.
I feel like people think that things that are illegal in the general world are legal in Lazada Village.
This is the trap that local companies fall into, using the unknowingly acquired privileges of village society to be completely indifferent to consumers.
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