NFC は 携帯電話についている 非接触型カードリーダーです 。新製品ですので カタログに載せる場合には 3者で協議しているはずです。 いわゆる NFC と書いてあるのはご存知のはずです。
🆘AHOグル-プ!管理できず!
店とのチャット13日間 。この店の対応が4日間で全てわかる。
携帯電話を売っている会社が NFC をご存知ありません。ラザダ と Xiaomiは、店 をどんな基準で選んでいるのか!
NFC is a contactless card reader found on mobile phones. Since it is a new product, he must have discussed it with three parties if he wanted to include it in the catalog. You should know that it is written as so-called NFC.
🆘AHO group! Unable to manage!
Chat with the store for 13 days. You can learn everything about this store's response in 4 days.
The company that sells mobile phones doesn't know about NFC. What criteria do Lazada and Xiaomi use to select stores?
0 件のコメント:
コメントを投稿