店は、カタログと違う商品を届けた。
しかし、返品を拒否した。
店は、これを「誤報」だったと言い、これを元にクレームの処理をした。
しかし、店が「間違った商品」を届けたので、それを「情報が違った」とは、言えない。
また、客の許可も取らず、一方的に通知を送信して解決済みとしているが、
これは、ポリシー違反であり、無効である。
ร้านค้าได้จัดส่งผลิตภัณฑ์ที่แตกต่างจากผลิตภัณฑ์ในแค็ตตาล็อก
อย่างไรก็ตามเขาปฏิเสธที่จะคืนมัน
ร้านค้าเรียกสิ่งนี้ว่า "สัญญาณเตือนที่ผิดพลาด" และดำเนินการตามข้อร้องเรียนตามสิ่งนี้
อย่างไรก็ตามเนื่องจากร้านค้าส่ง "สินค้าผิด" จึงไม่อาจกล่าวได้ว่าข้อมูลไม่ถูกต้อง
นอกจากนี้ พวกเขาส่งการแจ้งเตือนฝ่ายเดียวและระบุว่าปัญหาได้รับการแก้ไขโดยไม่ได้รับอนุญาตจากลูกค้า
สิ่งนี้ละเมิดนโยบายและถือเป็นโมฆะ
The store delivered a product different from the one in the catalog.
However, he refused to return it.
The store called this a ``false alarm'' and processed the complaint based on this.
However, since the store delivered the "wrong product," it cannot be said that the information was incorrect.
In addition, they unilaterally send notifications and state that the issue has been resolved without obtaining the customer's permission.
This violates policy and is invalid.
0 件のコメント:
コメントを投稿