返品時に、私が、レビューを書かなかったからという事で、ポリシ-に、そぐわないで返品の受け取りの拒否です。
できない!
😱クレ-ムの原因は、これ! カタログと違う商品が届きました。
返品要求をするが、店は拒否しました 。lazadaは許可をしたが、ポリシーにそぐわないいで、返品は、拒否されました。
店とラザダの対応のまずさが光っています。
店の正しい応対は返品か交換です。
カタログを チェックしないで 掲載 していたのが良くわかる。
間違った商品で許可をして、ポリシーにそぐわないで 返品 拒否。
これは 私がレビューを書かなかったからという理由です。苦しい、言い訳に聞こえます。
これも、またポリシー違反です。
At the time of return, I did not write a review, which is not in accordance with the policy, and I am refusing to accept the return.
not!
😱This Can is the cause of the complaint!
I received a product different from the one in the catalog.
I requested a return, but the store refused. Lazada gave permission, but the return was rejected as it did not comply with their policy.
🆘The poor response between the store and Lazada is shining.
The correct response from the store is to return or exchange the product.
It is clear that he posted the catalog without checking it.
I authorized the wrong product and refused the return because it did not comply with the policy.
This is because I didn't write a review. Sounds like a painful excuse.
This is also a policy violation.
0 件のコメント:
コメントを投稿