動画 7/31 12/17以降 vrew 私の質問には全く答えず、一方的 通知です。

2023年8月8日火曜日

クレーム

t f B! P L


 12月17日の謝罪。以降は 返品 ルールを使って 返品してください 、そうすれば返金しますと、何度も一方的に通知をしてきています。返品 拒否をし続けて、 35日後に発表、Web のカタログを見れば 1日で解決する。この説明を求めています。その後 私のアカウントにバウチャーを 勝手に入れ、 被害届を出していました。これで一件落着 という。 カタログと違う商品が届いたので 誤配です。クレームの原因を間違って、結果を追うのはLazadaだけです。



It is a one-sided notification without answering my question at all.

December 17th apology. Since then, I have been receiving unsolicited notices numerous times saying that you should return the item using the returns policy and you will be refunded. We keep refusing to return the product, and after 35 days, we will announce it, and if you look at the catalog on the web, it will be resolved in one day. I'm looking for this clarification. After that, he put the voucher in my account without permission and filed a damage report. It is said that this is the end of the case. I received a product different from the one in the catalog, so it is a misdelivery. Lazada is the only one who gets the cause of complaints wrong and follows the consequences.



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