Xiaomi はカタログ提供者です。Red mi 10は、 NFC サポートされています。これがベースになります。

2023年8月5日土曜日

クレーム

t f B! P L

 Xiaomi はカタログ提供者です。

カタログに関係なく、Red mi 10は、 NFC サポートされています。これがベースになります。

店が言う誤報とは何かということです、この説明を求めても何も話しません。

こんなことは許されるはずがありません。

店からの情報はこの12月17日のチャットのみです。

店に変わってXiaomiがバウチャーを送る。ラザダは関係はないと言う。

弁護士が言う、解決している。とは、ならない。

この矛盾をどうするのか知りたい。返金はLazadaがやるべきことです。

店や Xiaomi はできません。今回の場合は違反です。


Xiaomi is the catalog provider.

Regardless of the catalog, the Redmi 10 has NFC support. This will be the base.

What is the misinformation that the store says, they say nothing even if you ask for this explanation. This should not be allowed. The information from the store is only the chat on December 17th.

Instead of the store, Xiaomi will send the voucher. Lazada says it doesn't matter. Lawyers say it's resolved. is not. I would like to know what to do with this contradiction. Refund is what Lazada should do. Stores and Xiaomi can't. In this case it is a violation








ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ