Lazadaは、原因究明 もしないで、クレーム処理を、一方的にする会社。

2023年8月30日水曜日

クレーム

t f B! P L

 🐗

聞く耳を持たない猪突猛進。

Lazadaは、原因究明 もしないで、クレーム処理を、一方的にする会社。

QC チーム は、泣く子も黙る態度と言動は、消費者には、何も言わせません !

Xiaomiは、終わっている!


🐗

A reckless rush without ears to listen.

Lazada is a company that handles complaints unilaterally without investigating the cause.

The QC team will not let the consumer say anything about their attitude and behavior that will keep them quiet!

Xiaomi is over!







ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ