🆘
Lazadaタイランド:
本部はシンガポール。有名なアリババグループです。
自らはポリシーを守らない!客には強制的に守らせる!
Xiaomi:カタログの提供。勝手にバウチャーを私の財布に入れる⁉
12/17、謝罪は誤報❌。返品すれば返金します。なぜ35日かかった❓
私の疑問はには何も答えず、
一方的にバウチャー送り被害届を出し、解決済みとしている🆖。
しかし、翌年、3/18、第1回返品のチャット十日間が無断削除を発見(証拠隠滅⁈)😱。
回答がありません👮♂️。
Lazada Thailand:
Headquartered in Singapore. The famous Alibaba Group.
They don't follow their policies! Force your customers to protect you!
Xiaomi: Catalog offer. Put the voucher in my wallet without permission!?
12/17, the apology is a false report❌. I will refund you if you return it. Why did it take 35 days❓
I didn't answer anything about my question, and unilaterally filed a complaint about the damage caused by sending the voucher, and said it was resolved🆖.
However, the following year, on March 18th, the 1st returned chat for 10 days discovered unauthorized deletion (destruction of evidence⁈)😱.
No answer 👮♂️.
0 件のコメント:
コメントを投稿