NFC は新しい非接触型カードリーダーです。私はこのリーダーが欲しくて 注文をしました。 xiaomi th ストアは、文字でこんな小さい字で書いています 。他店の Xiaomi は全て 写真で掲載されています。ネットの場合は写真でもコストは変わりません。 なぜこんな小さい文字にして販売をしたのでしょうか。カタログと違う商品を届けて、店は誤報ですみませんとチャットを入れました。しかし、間違った商品は誤報ではありません。届けた商品が間違っていたので誤配であります。在庫品を届けた。この事をこの店は認めていません。LazadaのQCチ-ムは、何の調査もしていません。店の言う事に追随しています。
NFC is the new contactless card reader. I wanted this reader and ordered it. The xiaomi th store is written in small letters like this. Xiaomi in other stores are all posted in the picture. In the case of the Internet, the cost does not change even if it is a photograph. Why did you sell it in such small letters? I sent a product different from the catalog, and the store chatted with me to apologize for the misinformation. However, a wrong product is not a false alarm. It is a misdelivery because the wrong item was delivered. Delivered in stock. This store does not allow this. Lazada's QC team has not done any research. I am following what the store says.
0 件のコメント:
コメントを投稿