誤配とは、注文した商品と違う商品を送ることです。
誤報とは、カタログに記載されている商品と違う商品を送ることです。
今回の場合、注文した商品はNFC対応の商品でしたが、送られてきた商品はNFC非対応の商品でした。そのため、これは誤配であり、誤報でもあります。
Misdelivery means sending an item that is different from what you ordered.
Misinformation is sending a product that is different from what is listed in the catalog.
In this case, the product I ordered was NFC compatible, but the product I received was not NFC compatible. So this is both a misdelivery and a false alarm.
誤配:注文した商品と異なる商品を送った場合。
誤報:カタログに記載されているものと異なる商品を発送すること。
はい、その理解は正しいです。
この場合、店舗はカタログを見てNFC対応製品を送付すべきでした。
しかし、お店はカタログを見ずにNFC非対応の商品を送ってきました。
これは誤配ではなく誤報です。
カタログに記載されている商品が店舗から発送されなかったためです。
誤配とは、注文したものと異なる商品が送られることを指します。
誤報とは、カタログに記載されているものと異なる商品が送られることです。
この場合、注文した商品はNFC対応でしたが、届いた商品はNFC非対応でした。 したがって、これは誤配ではありません。 それは誤報です。
誤配の場合は返品・交換が可能です。 掲載内容に誤りがあった場合には、返品・交換だけでなく、カタログの修正依頼も承ります。 この場合、販売店にカタログ修正を依頼してください。 カタログに記載されている商品が店舗から発送されなかったためです。
カタログと異なる商品をお送りした場合、詐欺にあたる可能性がございます。 詐欺とは、人をだまして財産をだまし取る犯罪です。 この場合、ストアはカタログでは NFC 対応であると宣伝していましたが、実際には NFC 非対応の製品を発送しました。 これは人々を欺き、財産を騙し取ったと言えるでしょう。 その結果、店舗は詐欺罪で告発される可能性があります。 また、店舗が消費者契約法に違反する可能性もあります。 消費者契約法は、消費者と事業者との間の契約を規定する法律です。 この法律では、事業者は消費者に対し、商品やサービスの内容、価格、契約条件等を正確に知らせなければならないと定められています。 この場合、ストアはカタログでは NFC 対応であると宣伝していましたが、実際には NFC 非対応の製品を発送しました。 これは、ストアが消費者に正確な商品情報を提供していないことを意味します。 したがって、当該店舗は消費者契約法に違反している可能性があります。
Misdelivery: Sending an item that is different from the item ordered. Misinformation: Sending an item that is different from what is listed in the catalog. Yes, you are correct in that understanding. In this case, the store should have looked at the catalog and sent the NFC-enabled product. However, the store didn't look at the catalog and sent the non-NFC compatible product. This is a false alarm, not a misdelivery. Because the store didn't send the items listed in the catalog. Misdelivery means sending an item that is different from what you ordered. Misinformation is sending a product that is different from what is listed in the catalog. In this case, the product I ordered was NFC compatible, but the product I received was not NFC compatible. So this is not a misdelivery. It's false. In case of misdelivery, you can return or exchange the item. In case of misinformation, you can not only return or exchange the product, but also request correction of the catalog. In this case, the store should request a catalog correction. Because the store didn't send the items listed in the catalog. Sending a product that is different from the catalog may constitute fraud. Fraud is the crime of deceiving people and defrauding them of their property. In this case, the store advertised as NFC-enabled in the catalog, but actually sent a non-NFC-enabled product. This can be said to have deceived people and defrauded them of their property. As a result, the store can be accused of fraud. In addition, the store may violate the Consumer Contract Act. The Consumer Contract Act is a law that regulates contracts between consumers and businesses. This law stipulates that business operators must accurately inform consumers of the details, prices, contract conditions, etc. of their goods and services. In this case, the store advertised as NFC-enabled in the catalog, but actually sent a non-NFC-enabled product. This means that the store does not provide consumers with accurate product information. Therefore, the store may be in violation of the Consumer Contract Act.
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