2月1日に Facebook で 私のアカウントにバウチャーを入れたと通知あり。 2月18日 、トンロー警察署 に被害届を提出 。その内容に、3つの疑問あり。1つは、 第1回 返品時に 、ラザダ ポリシーのにそぐわないとで、拒否されています。しかし、製品に問題がないので、拒否したと、この文書は、書いている。2つ目は 35,000バーツを要求したと書いてありますが、 私は要求はしていません。 3つ目は12月16日ラザダは顧客に通知しました。 と言うが、それは12月17日のチャットのことだと思いますが 、誤報ということで謝罪していますが 、これは 誤配であります。
弁護士はLazadaがバウチャー送ったと言ってましたが、 Xiaomi が送ったということが分かりました。 これも説明してください。
On February 1st, I was notified on Facebook that the voucher had been added to my account. On February 18, a damage report was submitted to the Thonglor Police Station. I have three questions about it. One was rejected for non-compliance with Lazada policy on first return. However, it refused because there were no problems with the product, the document says. Second, he asked for 35,000 baht, but I didn't. The third was on December 16th Lazada notified customers. I think it was about the December 17th chat, and I apologize for the misinformation, but this is a misdelivery.
The lawyer said Lazada sent the voucher, but it turned out that Xiaomi did. Please explain this too.
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