なぜ 質問には答えられない。  Lazadaよ! これは会社全体の問題です。責任者不在!消費者 不在!

2023年9月9日土曜日

クレーム

t f B! P L

なぜ 質問には答えられない。  Lazadaよ! これは会社全体の問題です

Lazada Thailand本社はシンガポール。アリババグループ傘下

1月13日、弁護士は小委員会で2つの質問に一切答えませんでした。

4月8日、ヘルプケアのQCチームの不遜な態度は、非常に驚くべきものでした。

責任者はいないと言いながら、トンロー警察署に届けろ、そしたら見に行くと、マネージャーらしき人物は言い放ちました。

6月1日、スクンビットのオフィスで女性2人に会って、遅れるが必ず返事をすると伝えられました。ラザダは氏名を明かさませんでした。

6月13日、小委員会で15日後に必ず文章を送ると明記していましたが、またもや回答はありませんでした。弁護士と女性社員が出席しましたが、氏名は明かさなかった。



Why can't I answer your question? "It's Lazada!" This is a company-wide problem

Lazada Thailand. Headquartered in Singapore. A subsidiary of the Alibaba Group. On January 13, the attorney gave no answer to two questions before the subcommittee. On April 8th, the helpcare QC team's irreverent attitude was quite surprising. While saying that there is no one in charge, the person who seems to be the manager said, "Take it to the Thonglor Police Station, and then I will go and see." On June 1st, I met two women at their office in Sukhumvit and was told that although I would be late, I would definitely get back to them. Lazada did not disclose his full name. On June 13th, she specified in the subcommittee that she would definitely send the letter after 15 days, but again there was no reply. A lawyer and a female employee were present, but did not disclose their names.









ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ