🆘Lazadaのポリシー違反とコンプライアンス! 連続違反!😱😱😱

2023年9月26日火曜日

クレーム

t f B! P L

Lazadaのポリシー違反とコンプライアンス!

Xiaomi THストアは、35日間、クレーム自体を認めず、返品を拒否しました。

店で購入したXiaomiスマートフォンが、カタログに記載されているものと異なるため、返品または交換を希望しました。しかし、店は、返品の許可を拒否しました。

店は、窓口にもかかわらず、Xiaomiやサポートセンターに問い合わせるよう指示し、Redmi 10の仕様を理解していないようでした。スクリーンショットを見せても、見ようとしませんでした。

謝罪のチャットはクレームとは関係なく、絵文字ばかりの返信で、誠意が感じられませんでした。客の質問には答えず、一方的に通知を送信しました。自問自答を繰り返し、自ら決断したようです。

Lazadaも店に追随し、主体性がなく、問題を解決しようとする姿勢がありませんでした。

Xiaomi、THストア、Lazadaは、自らの対応がポリシー違反であることを認識すべきです。コンプライアンス違反に問われるべきです。


Lazada policy violations and compliance!

Xiaomi TH store did not acknowledge the complaint itself and refused the return for 35 days.

I wanted to return or exchange the Xiaomi smartphone I bought in the store because it is different from the one described in the catalog. However, the store refused to allow the return.

The store did not seem to understand the specifications of Redmi 10, directing me to contact Xiaomi or the support center despite being a counter. Even when I showed him the screenshot, he didn't want to look at it.

The apology chat had nothing to do with the complaint, and the replies were filled with emojis, giving no sense of sincerity. They did not answer the customer's questions and sent a unilateral notice. It seems like he asked himself a lot of questions and made his own decision.

Lazada followed the lead of the stores, lacked initiative, and lacked the attitude of trying to solve problems.

Xiaomi, TH Store, and Lazada should realize that their actions violate their policies. Should be questioned for non-compliance.




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