カタログを見ずに販売を行っていることが分かります。訂正! 見ていたかもしれません!クレームがなければ ラッキー!怪しい!

2023年9月5日火曜日

クレーム

t f B! P L

カタログと実際に届いた商品が一致していないという誤配が発生していることが分かります。

お客様は正しい商品を注文したにも関わらず、間違った商品が届いたことに対して不満を抱いており、返品交換を要求していることが分かります。

店舗側やLazada、Xiaomi、THストアなど関係者は、カタログを見ずに販売やクレーム処理を行っていることが分かります。また、対応が未熟であると指摘されています。

LazadaHelpのクレオは一度はクレームを承認したが、後にポリシーに違反するとして返品受け取りを拒否しています。

店舗は最初から返品の許可を出していないようです。

クレームに対して、店舗側はその存在を否定しているようです。

商品のサポートに関する情報が混乱しており、一部ではサポートされているとされていた商品も、実際にはサポートされていないことが判明しています。

店舗側はカタログと実際の商品の不一致を認識しておらず、誤配の原因が不明であるということが分かります。

これらの情報から、店舗側の管理やコミュニケーションに問題がある可能性が高く、顧客のクレームに対して適切な対応が行われていないと考えられます。お客様にとっては不便な状況であり、誤配の原因を解明し、適切な対応を行う必要があると言えます。


You can see that they are selling without looking at the catalog. correction! You might have seen it! If there are no complaints, you're lucky!suspicious!

You can see that there is a misdelivery that the catalog and the actual product do not match.

You can see that the customer is dissatisfied with the wrong item they received even though they ordered the correct item, and is requesting a return or exchange.

It can be seen that the store side and related parties such as Lazada, Xiaomi, and TH stores are selling and handling complaints without looking at the catalog. It has also been pointed out that the response is immature.

LazadaHelp's Cleo once approved the claim, but later declined to accept the return, citing policy violations.

It seems that the store has not issued a return authorization from the beginning.

It seems that the store side denies the existence of the complaint.

Information about product support is confusing, and some products that were claimed to be supported have turned out to be unsupported.

It can be seen that the store side is not aware of the discrepancy between the catalog and the actual product, and the cause of the misdelivery is unknown.

Based on this information, there is a high possibility that there is a problem with management and communication on the store side, and it is thought that appropriate responses to customer complaints are not being taken. It is an inconvenient situation for the customer, and it can be said that it is necessary to clarify the cause of the misdelivery and take appropriate measures.


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