クレームの対象は製品ではなく機能です NFC がついているかいないかの問題です
The object of the complaint is not the product, but the function.It is a problem whether NFC is attached or not
2021/12/17 Chatで謝罪
2022/2/18 トンロー文書:第1回 返品 ルール 使用 で拒否した理由 。
2023/6/27 第2回小委員会
February 18, 2022 Thonglor document :The reason for the rejection in the 1st return rule use.
June 27, 20232nd subcommittee meeting
2021/12/17 Chatで謝罪 誤報(misinformation)
2022/2/18 トンロー文書
โดยในวันที 24 พ.ย. 2564 ทาง (AZA04 ท่าการตรวจสอบแล้ว พิจารณา เห็นว่า จีนค้าที
ลูกค้ารายดังกล่าว ไป มิได้ผิดรายการตามที่สั่งแต่อย่างใด จึงได้ปฏิเสธค่าขอดังกล่าว
2021 年 11 月 24 日、(AZA04) 検査港は中国が貿易しているとみなします
当該顧客は注文した商品に何ら間違いはありませんでした。 したがって、そのような要求は拒否されました
2023/6/27 第2回小委員会
1) In the case of the properties of the disputed product. The cause was due to misidentification information and I have solve the problem by making correctionsabout the properties of the disputed product to prevent such incidents in the future.
1) 係争中の製品の性質に関する場合。 原因は誤認情報によるものであり、今後このようなことがないよう係争製品の特性を修正することで問題を解決いたしました。
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