間違った商品と間違った情報は 意味が違うことは、Lazadaは、分かりません
🆘🆘🆘 QCチ-ムは、
上層部に間違った情報を送る! 何も調べずに!
クレ-ムの内容
11月11日カタログは、 Redmi 10は NFC 対応と記載。店は、Redmi10 NFC非対応を送った。確認済み。ここまでは、事実。間違った商品を送った。
11月24日カタログの記載と違う商品が届いたので返品交換を要求するが拒否された。
XiaomiTH-storeのChat
11月26日Redmi10noteは、NFC サポートされていますが、あなたのRedmi 10は NFC 非対応です。
12月1日あなたのRedmi10は NFC サポートされています。 しかし 設定の仕方があります。
これは、Redmi10noteのこと。
XiaomiTH-storeの謝罪Chat
12月17日Redmi10は NFC サポートされていますと言われています。 間違った情報をすいません。
これは11月26日の NFC サポートの発言の謝罪です。クレームの謝罪ではありません。
QC チームは このチャットを根拠にクレーム処理を進めた。
Lazada does not understand that the wrong product and wrong information have different meanings.
🆘🆘🆘 QC team is
Send wrong information to upper management! Without doing any research!
Contents of the claim
The November 11th catalog states that Redmi 10 supports NFC. The store sent me a Redmi10 that does not support NFC. Confirmed. So far, it's a fact. I sent the wrong item.
On November 24th, I received a product that was different from what was described in the catalog, so I requested a return or exchange, but it was refused.
XiaomiTH-store's Chat
November 26th Redmi10note supports NFC, but your Redmi 10 does not support NFC.
December 1st Your Redmi10 is NFC supported. However, there are ways to configure it.
This is about Redmi10note.
XiaomiTH-store Apology Chat
December 17th Redmi 10 is said to have NFC support. Sorry for the wrong information.
This is an apology for her comments in support of NFC on November 26th. This is not an apology for the complaint.
The QC team proceeded to process the complaint based on his chat.
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