いく日たっても返品処理。違うで、これはクレーム処理の問題だで。負担しない、ずるいクレーム処理!。

2023年1月16日月曜日

クレーム

t f B! P L

クレ-ム処理の問題🙏

Lazadaがやっていることは、返品処理です。

1日で解決する問題でも35日後に認めても同じ考えです。

今14ヶ月かかっております。

これもまだスタート時点。

カタログと違う商品が届どけば、返品の拒否はできません。返品拒否したので、通常の、返品ルールの使用では、解決はできません。苦情処理の問題として取り扱わなければなりません。このことをしっかり頭に入れてください。


Complaint processing issues 🙏

What Lazada does is process returns.

 It's the same idea whether it's a problem that can be solved in 1 day or admitted after 35 days. 

It's been 14 months now. 

This is still the starting point.

If you receive a product different from the catalog, you cannot refuse the return. Since you refused the return, you cannot resolve it using the normal return policy. It must be treated as a complaints handling issue. Please keep this in mind.



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