販売者が誤報を認めるまでに 35 日かかりました。 それは長い時間ですね。

2023年5月19日金曜日

クレーム

t f B! P L

 販売者が誤報を認めるまでに 35 日かかりました。

それは長い時間ですね。

販売者はなぜこれほど時間がかかったのか、どのような対応をしたのか、どのように謝罪したのか詳しく説明してもらえますか?

いいえ、詳しく説明していませんでした。 それは残念だ。

販売者には商品情報や品質について消費者に正確かつ分かりやすく説明する義務があり、誤った商品や間違った商品によって消費者が被害を受ける可能性があります。


販売者が義務を履行しない場合、消費者の権利を無視していると言えます。 事実を明らかにし、販売者に適切な対応や謝罪を求めることができるかもしれません。


It took 35 days for the seller to acknowledge the false alarm.

That's a long time. Could the seller explain in detail why it took so long, how they responded, and how they apologized? No, you didn't explain in detail. That's a pity. Sellers have an obligation to provide consumers with accurate and easy-to-understand explanations about product information and quality, and consumers may be harmed by incorrect or incorrect products. If the seller does not fulfill its obligations, it can be said that it is ignoring the rights of the consumer. You may be able to clarify the facts and ask the seller to respond appropriately or apologize.





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