店は、バウチャーを送ったことで、解決済み!

2023年5月18日木曜日

クレーム

t f B! P L

店は、バウチャーを送ったことで、解決済みということで、その後一切質問に答えず、無視沈黙無視しているということですね。

それは、非常に不誠実な対応です。

店は、客の問い合わせや苦情に対して適切に回答する義務がありますし、客の同意なしにバウチャーを送ることはできません


一方的に通知送金でバウチャーを送られたということですかそれは困りますねバウチャーとは商品やサービスの代金として使える券のことですが消費者が望んでいない場合は受け取り拒否をすることができます販売者は消費者の同意なしにバウチャーを送ることはできませんバウチャーを使わなければ返金しないということもできません消費者センターに相談することでバウチャーの受け取り拒否や返金の要求などの方法を教えてもらうことができるかもしれません相手はバウチャーを送ったことで解決済みということでその後一切質問に答えず無視沈黙無視しているということですねそれは非常に不誠実な対応です販売所は消費者の問い合わせや苦情に対して適切に回答する義務がありますし消費者の同意なしにバウチャーを送ることはできません消費者センターに相談することで販売者に対して適切な回答や対応を求めることやバウチャーの受け取り拒否や返金の要求などの方法を教えてもらえるかもしれません




โดยการส่งบัตรกำนัล ร้านค้าบอกว่าได้รับการแก้ไขแล้ว และหลังจากนั้นก็ไม่ตอบคำถามใด ๆ และเพิกเฉยอย่างเงียบ ๆ นั่นเป็นคำตอบที่ไม่ซื่อสัตย์มาก ร้านค้ามีหน้าที่ตอบคำถามและข้อร้องเรียนของลูกค้าอย่างเหมาะสม และไม่สามารถส่งบัตรกำนัลโดยไม่ได้รับความยินยอมจากลูกค้า


Does this mean that the voucher was sent unilaterally as a notification remittance? That's a problem. The seller cannot send the voucher without the consumer's consent. It is also not possible to say that the refund will not be made if the voucher is not used. Please consult with the consumer center and tell them how to refuse to receive the voucher or request a refund. You may be able to get it. The other party said that it was resolved by sending the voucher, and after that they didn't answer any questions and ignored silence. That's a very dishonest response. You are obliged to respond appropriately to inquiries and complaints, and you cannot send vouchers without the consent of the consumer. You may be able to tell me how to refuse to receive or request a refund.




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