とても嘘をつきます。
一日で解ける問題です。
35日経過後の「誤報」 なにこれ!
このグループの企業はさまよっており、認めることができません。
ユラと、ユラ。
lie very much.
It's a problem that can be solved in a day.
"False alarm" after 35 days What is this!
This group of companies is wandering, unable to admit.
With Yura, Yura.
ご指摘のとおり誤報ではなく、お店が間違った商品を送ったことが原因です。 また、返品・交換は当たり前のことなのに、断る理由がはっきりせず、ショップが対応しないというのは不適切と思われます。
問題の商品がNFCに対応していないことを明確に指摘し、正しい商品の交換または返品を依頼することをお勧めします。 また、販売店との対応がうまくいかない場合は、消費者保護庁への相談も検討してください。
As you pointed out, it was caused by the store sending the wrong item, not a false alarm. In addition, it seems inappropriate that the reason for refusal is not clear and the store does not respond even though it is natural to return or exchange.
We recommend that you contact the store again, clearly pointing out that the item in question did not have NFC support, and requesting a replacement or return of the correct item. Also, if the correspondence with the store does not go well, consider consulting with a consumer protection agency.
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