店が答えない!これがすべて!

2023年5月8日月曜日

クレーム

t f B! P L

 NFCは、製品ではない、携帯の機能一つです。

カタログと同じ商品が届けばこのクレームは起こりません。なぜ起きたのか、カタログと違う商品が届いたからです。そして返品を拒否をしたことです。そして、このことには全く触れず、説明を求めても答えません。

12月17日に、”誤報

(misinformation)”で申し訳ございませんと謝罪文が届き

ました。しかし、これは”誤報(misinformation)”ではありません。と質問しても答えません。

カタログと違う商品を届けたということですです。



NFC is a feature of the phone, not a product.

If the same product as the catalog arrives, this complaint will not occur. The reason why it happened is because I received a product different from the catalog. and refused to return it. And they don't mention this at all, and they don't answer when I ask for an explanation.

On December 17th, the “misinformation

(misinformation)” and received an apology.

I was. But this is not "misinformation". I will not answer even if I ask.

It means that you delivered a product different from the catalog.




ブログ アーカイブ

自己紹介

自分の写真
背のびすれば無理が見え、ちじこまればまわりが見えない健康寿命

コンタクトフォーム

名前

メール *

メッセージ *

にほんブログ村

QooQ