NFCは、製品ではない、携帯の機能一つです。
カタログと同じ商品が届けばこのクレームは起こりません。なぜ起きたのか、カタログと違う商品が届いたからです。そして返品を拒否をしたことです。そして、このことには全く触れず、説明を求めても答えません。
12月17日に、”誤報
(misinformation)”で申し訳ございませんと謝罪文が届き
ました。しかし、これは”誤報(misinformation)”ではありません。と質問しても答えません。
カタログと違う商品を届けたということですです。
NFC is a feature of the phone, not a product.
If the same product as the catalog arrives, this complaint will not occur. The reason why it happened is because I received a product different from the catalog. and refused to return it. And they don't mention this at all, and they don't answer when I ask for an explanation.
On December 17th, the “misinformation
(misinformation)” and received an apology.
I was. But this is not "misinformation". I will not answer even if I ask.
It means that you delivered a product different from the catalog.
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