Xiaomi はカタログの提供者であります。店が12月27日(2021)のChatに”誤報”(misinformation)で申し訳ございませんと書いてありました。3月18日(2022)のチャット無断削除事件がありましたが、翌日から” Xiaomi に従う”と言うスタンプで回答して、アバターも Xiaomi のロゴマークMiに変えています。以降、 店は何も答えず、 ”Xiaomi に従う”というスタンプで送ってきます。
店も答えず、シャオミも何も答えず、これはちょっとおかしいのではないですか。このクレームに対して説明する責任が両者にあると思います。
Xiaomi is the catalog provider. I thought Lazada sent it, but Xiaomi sent the voucher. why!
Xiaomi is the catalog provider. The store wrote in the chat on December 27th (2021) that they are sorry for the "misinformation". There was an unauthorized chat deletion incident on March 18 (2022), but from the next day, she answered with a stamp that says "Follow Xiaomi" and changed her avatar to her Xiaomi logo mark Mi. After that, the store will not answer anything and will send it with a stamp of "Follow Xiaomi".
The store didn't answer, and Xiaomi didn't answer anything either. I think both parties have a responsibility to explain this claim.
0 件のコメント:
コメントを投稿