11月15日、 Lazada ヘルプのクレオが間違った商品で返品要求を許可。
11月24日、Lazadaはポリシー違反の理由で 返品 受け取りを拒否した。
12月17日、店は、カタログの記載ミスを認めた。Lazadaは、カタログの記載ミスをポリシー違反で隠蔽し、そして販売を認めた。
記述 間違いを訂正しないで販売は詐欺相当です。
November 15th, Cleo from Lazada Help allows return request for wrong item.
On November 24th, Lazada refused to accept the return due to policy violation.
On December 17th, the store admitted that there was a typo in the catalog. Lazada covered up the mistake in the catalog as a violation of policy, and then allowed the sale.
The sales without correcting the errors in the description are equivalent to fraud.
15 พฤศจิกายน Cleo จาก Lazada Help อนุญาตให้ขอคืนสินค้าผิด
เมื่อวันที่ 24 พฤศจิกายน ลาซาด้าปฏิเสธที่จะรับคืนสินค้าเนื่องจากละเมิดนโยบาย
เมื่อวันที่ 17 ธันวาคม ทางร้านยอมรับว่ามีการพิมพ์ผิดในแคตตาล็อก ลาซาด้าปกปิดข้อผิดพลาดในแค็ตตาล็อกว่าเป็นการละเมิดนโยบายและอนุญาตให้ขายได้
การขายโดยไม่แก้ไขข้อผิดพลาดในคำอธิบายเทียบเท่ากับการฉ้อโกง
0 件のコメント:
コメントを投稿